16. Bölüm

732 53 0
                                    

İmparatorluk Sarayı'nda şok edici söylentiler yayıldı.

Hayalet gibi olan üçüncü prens saraya bir kadın ve bir çocuk getirdi.

"Mümkün değil."

"Üçüncü prensin sarayına bir kadın ve bir çocuğun girdiğini gördüklerini kim söyledi?"

Çamaşırlarla birlikte arka kapıya doğru ilerleyen bir hizmetçi fısıldadı.

"Üçüncü prens sarayında mahsur kaldı ve bir daha dışarı çıkmadı. Ama aniden bir kızı mı oldu?

Hafifçe çilli bir hizmetçi inanamayarak mırıldandı.

Söylediği gibi üçüncü prensi çok az kişi görmüştü.

Gözünüz açık göremediğiniz çirkin bir adam olduğu için ortaya çıkmadığı yönünde söylentiler vardı.

Peki ne demek istedi? Prensin bir kadını ve bir çocuğu vardı. Gökten mi düştüler?

"Bunu başka bir soylunun çocuğuyla karıştırmadın, değil mi?"

"Herkes onun kraliyet ailesinin çocuğu olduğunu söyleyebilir."

Herkes diğer hizmetçinin sözleriyle sustu.

Üçüncü prensi nasıl bir kadının büyülediğini merak ettiler.

Statüsünü yükseltmeyi ne kadar hayal etse de, nasıl üçüncü prensin çirkin bir deli çocuğunu doğurabilirdi.

"İmperial City'den mi?"

"Arabayla geldiklerini duydum."

O zaman bu onun İmparatorluk Şehri'nden değil, bir yabancı olduğu anlamına geliyordu.

Sessizce dinleyen bir kişi sessizce sordu.

"Peki çocuğa ne olacak?"

"Eğer evlenmezlerse üçüncü prensle aynı kaderi paylaşacak."

Gayri meşru bir çocuk olarak imparatorluk ailesinin köşesine itileceğini kastetmişti.

Üçüncü prens hakkında konuşurken hizmetçilerden biri nefesini tuttu ve aceleyle başını eğdi.

İmparatorluk Sarayı'ndaki hizmetçiler birlikte başlarını eğdiler.

Yüksek rütbeli bir kişi geçmek üzereymiş gibi görünüyordu.

Kızlar, konuştukları hikayelerin dışarı taşması ihtimaline karşı huzursuzdular.

İlk önce başını indiren hizmetçi, gözlerini kaldırıp etrafına baktı.

"O gitti."

"Kim o?"

Başka bir hizmetçi çok meraklı bir bakışla sordu.

Genellikle bu rota soylular veya yüksek rütbeli kraliyet ailesi üyeleri tarafından kullanılmıyordu.

"Bilmiyorum. Ama altın sarısı saçlara bakınca sanki imparatorluk ailesindenmiş gibi görünüyor..."

Gözleri çoktan kaybolan kişiyi takip etti ve sanki aklını kaybetmiş gibi mırıldandı.

"Ama o çok... güzel bir insandı."

"O Veliaht Prens mi?"

"HAYIR."

O, başını salladı. İmparatorluk Sarayı'nda 10 yıl geçirdi, Veliaht Prens'in yüzünü tanımamasının imkânı yoktu.

Uzun süre acı çektikten sonra ancak onun imparatorluk ailesinin bir üyesi olması gerektiği sonucuna varabildi.

Böylece kızlar konuşurken çamaşır odasına geri döndüler.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin