Bölüm 32

448 27 0
                                    

Az önce içtikleri şarabın kokusu dudakların arasına keskin bir şekilde yayıldı.

Belli ki alkol oranı düşüktü ama kendini sarhoş hissetti.

Açık dudaklardan sızan nefes bile tatlıydı.

Rosena, Yerhan'ın elbisesinin eteğini yakaladı.

Az önce temiz olan elbiseler artık her yerdeydi.

Dudakları sanki nefes almanın bir yolunu arıyormuşçasına bir anlığına düştü, sonra yeniden birleşti.

Kollarını Rosena'nın sırtına dolayan Yerhan, adım adım ilerledi.

Yatağa düşmeden önce yavaş müzik eşliğinde dans eder gibi yatağa doğru yürüyorlardı.

Kabarık çarşaflar beline değdiğinde Rosena kollarını uzattı, Yerhan'ın başını daha da yakınına sardı ve dudaklarını ısırdı.

Sonra sanki cevap vermiş gibi Rosena'nın saçını geriye doğru taradı.

Açık kızıl saçları beyaz çarşafların üzerine dağılmıştı.

Bir demet gül gibiydi.

Yerhan'ın uzun, güzel parmakları Rosena'nın elbiselerini aşağı çekti.

Giydiği elbise yatağın üzerine düştü ve Yerhan yüzünü Rosena'nın ensesine gömdü.

Sıcak nefesi dokunduğunda ensesindeki tüyler diken diken oldu.

Hoşuna gitmediğinden değildi. Vücut bir sonraki eylemin beklentisiyle tepki verdi.

Dudakları Rosena'nın boynuna doğru indi. Rosena başı yukarıdayken hafifçe titredi.

Kendini bir avcının yakaladığı küçük bir kuş gibi hissediyordu.

Yaklaştıkça hafif bir kan kokusu duydu. Avını yeni bitirmiş bir hayvan gibi yayılan hafif bir kokuydu bu.

Cildi çok sıcaktı ve ete her dokunduğunda alev alacakmış gibi hissediyordu.

Aşağı inen Yerhan, Rosena'nın kalan elbiselerini çıkardı.

Rosena geç de olsa kendine geldi ve onu avuçlarıyla itti.

Bu ben değilim...

Aklını kaybetmemeye ve eskisi gibi ona tekrar bağlanmamaya kararlıydı.

Rosena'nın reddedilmesi üzerine Yerhan dudaklarını kaldırdı ve sabit bir şekilde Rosena'ya baktı.

Gözleri suikastçıları öldürdüğü zamanki heyecandan farklı bir heyecanla doluydu.

Işığı yutan koyu lacivert gözler Rosena'yı istediklerini haykırıyordu.

"Ahh..."

Rosena, yağan yağmura benzeyen bakışlarıyla hafifçe inledi.

Onun gözlerinin içine her baktığında, onu reddetme nedeni sanki yağmurla gölgelenmiş gibi yavaş yavaş silinip gidiyordu.

Rosena kafa karışıklığı içinde ona olan arzusunu gizleyemedi.

Bir an önce Yerhan'a sahip olmak istiyordu.

Rosena uzanıp elini Yerhan'ın başına doladı ve ona doğru çekti.

Rosena yaklaşırken dudakları ağzının kenarına dokundu.

İzin istemek anlamına geliyordu.

Yerhan daha fazla durmadı.

Gözlerinde gömleğinin yere düşen sesini canlı bir şekilde duyabiliyordu.

Tüm gömleklerini çıkaran Yerhan, Rosena'nın kulağını ısırdı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin