[Yankı Ormanı]
Bu, Yankı Ormanı'nın girişini gösteren bir işaretti.İkisi biraz daha içeriye doğru ilerlediler. Dışarıdan farklı olarak orman serin havayla doluydu.
Her zaman beyaz ve ince ağaçlar ve çimenlerin yaprakları çarpışıyor ve mırıldanıyor.
Yankı Ormanı'na vardıklarında yeni duygular hissetti. Rosena uzanıp ağaca dokundu.
Diğer ağaçlardan farklı olarak parmak uçlarında özellikle yumuşak bir doku hissedildi.
"Her zaman bir gün seninle buraya gelmeyi istemiştim."
Rosena başını kaldırıp baktı. Daha sonra Yerhan'ın gülümseyen yüzü gözüne takıldı.
Onun gülen yüzünü hiçbir kırgınlık belirtisi olmadan görmek yüreğini sızlattı.
Burası her şeyin başladığı yerdi ama aynı zamanda Rosena'nın ondan kaçtığı yerdi.
Yerhan sonraki yıllarını yalnızca Rosena'nın ayak izlerini takip ederek geçirdi.
"...Üzgünüm."
Hafif titreyen sesiyle özür dilerken Yerhan gelip Rosena'ya sarıldı.
"Ne için üzgünsün? O zaman emin değildin."
O zaman bu karar doğaldı, diye fısıldadı Yerhan, Rosena'yı okşarken.
Yerhan, kollarında tuttuğu Rosena'ya baktı ve tekrar gülümsedi.
"Ve böylece tekrar karşılaştık."
Bekleme uzundu ama gelecekte birlikte geçirecekleri zaman daha da uzun olacaktı.
Aksine, uzun süredir ayrı kaldıkları için sevgileri daha da derinleşmiş olabilir.
"Biraz yürümek ister misin?"
Rosena, Yehan'ın elini tuttu ve yavaşça ormana doğru yürüdü.
Ormanda sanki zamana karşıymış gibi hiçbir şey değişmemişti.
Durgun havada kuşlar cıvıldıyor, sincaplar ara sıra kuyruklarını gösteriyor.
Geçmişin anıları rüzgar gibi havada uçuşuyordu.
"Seninle ilk tanıştığımda bir haydutun saldırısına uğradığını düşünmüştüm."
"O zamanlar ben de çok hassastım... Bana yardım etme konusunda samimi olmayacağını düşünmüştüm."
Birbirleri hakkında hiçbir şey bilmiyorlardı ve bunun nasıl olduğunu da bilmiyorlardı.
Bu da mı kaderdi?
"Ah."
Rosena ormanın ortasındaki kulübeyi görünce durdu.
Yerhan ve Rosena'nın geceyi geçirdikleri yer orasıydı.
Aradan o kadar çok yıl geçmişti ki, her şey tıpkı Rosena'nın hatırladığı gibiydi.
Rosena sanki büyülenmiş gibi kulübeye doğru yürüdü. Ahşap kulübe sağlam görünüyordu, en ufak bir çürük bile yoktu.
Tam tersine eskisinden daha temiz görünüyordu.
Ancak bu şaşırtıcıydı çünkü görünümün kendisi pek değişmedi. Birisi bunu tutarlı bir şekilde yönetmeseydi imkansız olurdu.
Ön kapıyı inceleyen Rosena saf bir soruyla konuştu.
"Burada kim yaşıyor?"
"Hiç kimse."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...