Üçüncü prensin sürgüne gittiği haberi hızla imparatorluk sarayının dışına yayıldı.
Bunun iyi bir şey olduğunu söyleyen soylular vardı ancak bazı soylular aşırı cezalandırma nedeniyle imparatorluk ailesini eleştirdi.
Ancak resmi bir yerde böyle bir şey söyleyebilecek kimse olmadığından, bundan sıyrılmaları kolay oldu.
Bir yıl sonra üçüncü prens de unutulacaktı zaten insanların hafızasında.
Üçüncü şehzade Yerhan'ın Haylor'a gitmesinin ardından Üçüncü Prens Sarayı'nda vebanın yayıldığı söylentileri çok geçmeden yayıldı.
Söylentilerin kaynağı belirlenemedi ancak Üçüncü Prens Sarayı, sanki söylentileri güçlendirirmiş gibi kapısını açmadı.
Ziyaretçi olarak gelenlerin hepsi geri gönderildi, sarayda çalışan hizmetliler ise hiç dışarı çıkmadı.
İnsanlar Rosena'nın şok içinde hastaneye kaldırıldığını düşünüyordu. Ve söylentilerin gerçek olduğu kabul edildiği dönemdi.
Eski ayın yükseldiği derin bir gece. Kara bulutlar ay ışığını engelleyerek ortalığı tamamen karartıyordu.
Herkesin uyuduğu ve tek bir nefesin bile duyulmadığı sakin bir gecede Üçüncü Prens Sarayı'nın barı yükseldi.
"Hazır mısın?"
Isaac'in sorusu üzerine Rosena başını salladı. Zaten birkaç gündür eşyalarını gizlice götürüyorlardı, bu yüzden tek yapması gereken dışarı çıkmaktı.
"O halde beni takip edin."
Rosena ve Illian, ayak seslerini susturarak Isaac'in peşinden sarayın dışına çıktılar.
Neyse ki Üçüncü Prens Sarayı diğer saraylardan oldukça uzaktaydı ve arka kapıya yakın olduğundan dışarı çıkmak kolaydı.
Tüm varlık işaretlerini gizleyerek arka kapıya yöneldiler. O sırada arka kapıda nöbet tutanlar vardiya değiştirmek için bir süreliğine ayrıldılar.
Muhafızların şafak vakti serbest olduğunu önceden bilen Isaac, Rosena ve Illian'ı hemen dışarı gönderdi. Ve saraydan çıkar çıkmaz muhafızlar geri döndü.
İmparatorluk Sarayı'ndan biraz daha uzaklaştıklarında önceden hazırlanmış bir araba ortaya çıktı. Dışarıdan bakıldığında normal bir faytona benziyordu ve pek göze çarpmıyordu.
Rosena ve Illian gemiye bindiğinde araba sessizce hareket etmeye başladı.
Isaac ve Karlan at sırtındaydılar ve arabaya sırasıyla önde ve arkada eşlik ediyorlardı.
Bulutlar yavaşça kalktı ve beyazımsı ay ışığı arabanın üzerinde parladı.
Karanlığın içinden çıkan araba, İmparatorluk Sarayı'ndan tamamen kurtulunca tereddüt etmeden koştu.
Böylece Rosena ve Illian yaklaşık bir ay boyunca bir arabada yaşadılar.
Pek rahat değildi ama arabaya iyi bakıldığını görebiliyordu.
Faytonun içi dış görünümün aksine geniş, ferah ve lükstü.
Koltuklar yerine, arabanın iç kısmının yarısını büyük bir yatak kaplıyordu ve ihtiyaçların çoğu sağlanıyordu.
Üstelik çok da zor olmadı çünkü Rosena ve Illian kendilerini biraz yorgun hissettiklerinde dururlardı.
Araba kontrol noktasından kaçınmak için uzun bir yol kat etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...