Bölüm 39

342 25 0
                                    

Illian, öğretmen Grior'un peşinden odaya girdi.

Yerhan odayı çalışma odası gibi dekore etmeye karar verdi.

Düzenli çalışma masasının yanındaki duvarda birçok kitap rafı vardı. Küçük bir çocuğun okuması zor kitaplar vardı ama bunlar Illian için doğru seviyedeydi.

Illian dişlerini gıcırdattı.

Geçen sefer Yerhan ona özel öğretmen tutacağını söylediğinde onu korkutmaya çalıştığını düşünmüştü. Ama bunu gerçekten yapacağını beklemiyordu.

Illian, Yerhan'dan nasıl intikam alacağını düşünürken kapının çatlayıp kapandığını duydu.

Dik duran Grior, Illian'a baktı.

"Lütfen oturun."

Illian itaatkar bir şekilde oturdu. Artık bu gerçekleştiğine göre Illian, Rosena'yı hayal kırıklığına uğratmak istemiyordu. Yeterince akıllı değilmiş gibi davranarak iyi bir çocuk olarak kalmayı amaçlıyordu.

"Hangi seviyede olduğunu görmem gerekecek."

Bir kitap çıkardı. Illian önündeki kitabın kapağına gizlice baktı.

Daha önce okuduğu bir kitaptı ama onun yaşındaki çocukların okuyabileceği yüksek standarttaydı.

Illian bir an düşündü. Hangi seviyeye ayarlanacağını bilmiyordu. Mümkün olduğunca eksikmiş gibi davranmak iyi görünüyordu.

Illian kitabı açtı ve harfleri iyice okudu.

"Bilmiyorum....."

Grior yüksek sesle iç çekti, "Ha!" ve kendi kendine mırıldandı.

***

Grior Bertran, akademide imparatorluk dili üzerine eğitim almış parlak bir öğrencidir.

Küçük yaşlardan itibaren dil dehası olarak adlandırıldı ve akademiden sınıfının birincisi olarak mezun oldu.

İyi durumda olmak için doğup büyüyen Grior son derece hırslı bir insandı.

Babasının bir Baron olarak gayrimenkulü yoktu ama o böyle bir hayat yaşayamayacağına yemin etmişti.

Tek bir hedef vardı. Bir eğitimci olarak imparatorluk şehrine girdi ve imparatorluk ailesi de dahil olmak üzere üst düzey soylularla bağlantılar kurdu.

Eğer imparatorluk ailesinden birinin öğretmeni olarak seçilirse, yükselen bir kariyer çok yakında olacaktı.

Ve Grior, imparatorluk ailesi için bir öğretmen aradıklarını belirten bir duyuru gördü. Başka hiçbir şeye bakmadan tereddüt etmeden başvurdu.

İmparatorun torununa ders vermek için yazıldığı için ikinci prensin çocuklarına ders vermekle ilgili olduğunu varsaydı.

Ancak İmparatorluk Sarayı'na girdiğinde işler iradesine aykırı gitti. Öğretmen alımına ilişkin duyuruyu yayınlayan kişi üçüncü prensten başkası değildi.

Kamuoyundaki söylentilerin aksine üçüncü prens, fazlasıyla sağlıklı. O kadar onurluydu ki, bunaldığını hissetti.

Ama hepsi bu kadardı ve aslında o, hiçbir gücü olmayan terk edilmiş bir prensti.

Grior, imparatorluk ailesi tarafından terk edildiği söylenen onunla ilişkiye girdiğinde ne yapacağını şaşırmıştı.

Üçüncü prensin oğluna ders verdikten sonra imparatoriçenin gözünden düşebilir.

Ama artık çok geçti. Ön ödemeyi bile aldığı için geri alamadı.

İmparatorluk Sarayı'na girip çıkmayı ve başka bir uçurtma yapmayı tercih etti, bu yüzden Üçüncü Prens Sarayı'nı ziyaret etti.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin