Kuruluş günü kutlamalarının ikinci günü başlamıştı.
Üçüncü prensin arabası ziyafet salonunun önünde durdu.
Daha önce düğün törenleri için kullanılan ziyafet salonuyla karşılaştırılamayacak kadar büyük bir yapıydı.
Ziyafet salonunun büyüklüğü, yalnızca imparatorluğun soylularını değil aynı zamanda yabancı elçileri de barındırması gerektiğinden birkaç sarayın bir araya gelmesi kadar büyüktü.
Yerhan arabadan indi ve Rosena ile Illian'ın inmesine yardım etmek için uzandı.
Rosena ziyafet salonuna girmeden önce kıyafetlerini bir kez kontrol etti. Garipti çünkü kıyafetleri ve makyajı her zamankinden farklıydı.
Rosena sürekli kıyafetlerini kontrol ederken Yerhan fısıldadı:
"Bugün gerçekten çok güzel görünüyorsun."
Bu sözler üzerine Rosena'nın kulak uçları kırmızıya döndü.
Ziyafet salonunun girişine yaklaştıklarında görevli Yerhan'ı hemen tanıdı ve salona doğru bağırdı.
"Üçüncü Prens ve ailesi geldi!"
Tam o sırada yüksek sesli müzik çalındı.
Rosena kolları Yerhan'a bağlı olarak yürüyordu. Soluk pembe elbise bir bahar esintisi gibi yerleri süpürüp odaya girdiğinde tüm gözler ona odaklanmıştı.
Sohbet edenler, hatta köşede yemek yiyenler bile onlara bakıyordu.
Pek çok insanla göz göze gelmesine ve bu da onu biraz bunaltmasına rağmen Rosena eskisi kadar gergin değildi.
Bunu birkaç kez yaptıktan sonra alıştı.
Rosena ifadesini sertleştirmemeye çalışarak etrafına baktı.
Yakındakiler rüzgardaki dalgalar gibi sallanmaya başladı.
Erkekler Rosena'nın yüzünü gördüklerinde gözlerini ondan alamadılar ve kadınlar hayranlarını giderek daha hızlı salladılar.
Vitrindeki oyuncak bebek gibi her yere kazıldığını hissetti.
Herkes Rosena'nın giydiği elbisenin tasarımından, ayakkabısına, saç süsüne kadar en ufak detaylara bile ilgi gösteriyordu.
Aslında Rosena bir gecede ünlü olmuştu.
Uğurlu Lagonia'yı meydanda çağırdığı için söylentiler hızla yayıldı. Ama kimse yaklaşmadı.
Dün ilahiyat törenine katılan soyluların çoğu Dük Eloa'nın sözleri yüzünden mesafelerini korudular.
"Dün gördün mü? Dün tanrısallık töreninde..."
"Daha önce hiç böyle olmamıştı. Bu uğursuz bir şey."
"Dük Eloa'nın dediği gibi..."
Küçük seslerle fısıldamaya başladılar.
Belli ki aralarında geçen bir konuşmaydı ama aynı zamanda Rosena'nın kulaklarına da ulaşmıştı.
Rosena farkında olmadan kolunu sıktı. Ve Yerhan'ı dinlemeye değer olmadıklarını ifade eden bir yüzle uzaklaştırdı.
Ziyafet salonuna doğru yürüdüklerinde ilk defa Yerhan'ı selamlayan biri oldu.
"Ekselânsları."
Yerhan'la konuşan kişi ise Haylor Lordu Deneb'ten başkası değildi.
"Uzun zamandır görüşemedik."
Yerhan ona biraz şaşırarak baktı.
Deneb'i son canavar zaptı sırasında tanımıştı ve Yerhan'a biat eden az sayıdaki soyludan biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...