"Anladım."
Kayla artık Rosena'yı ikna edemiyordu.
Kayla, Rosena'yı çok iyi tanıdığından somurtkan bir yüzle başını salladı.
Kayla ne zaman öfke nöbeti geçirse genellikle pes ederdi ama bazen asla pes etmezdi. Ve şimdi de durum böyle.
Kayla, havayı değiştirmek için başka bir hikaye anlatmakta zorlandı.
Rosena gittiğinden beri Astania'da olanlar, nelerin popüler olduğu, kimin evlendiği gibi küçük hikayeler ona anlatıldı.
Rosena, Kayla'nın hikayelerini dinlemekten keyif alıyordu.
Gevezelik eden sesi duyunca, orada olup bitenler bir tablo gibi zihnine çizilmiş gibiydi.
"Bir hafta sonra Akademi'ye gidiyorum."
"Çoktan? Bu çok kötü."
Rosena gerçekten hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.
Aslında Kayla'ya burada kalmasını söylemek istiyordu. Ama Kayla daha geniş bir dünyaya uçması gereken bir kuştu.
"Peki bu arada sık sık gelebilir miyim?"
"Elbette."
Rosena gülümsediğinde Kayla rahatladı.
Görünüşe göre kalbi Rosena tarafından reddedileceğinden endişeleniyordu.
"Ah, bir düşünün, şimdi Majesteleri Hanımefendi'yi aramam gerekecek."
"Yalnız kaldığımızda bana hanımefendi demeniz yeterli."
Rosena, Kayla'nın ona 'Hanımefendi' diye hitap etmesinden hoşlanıyordu. Sadece anılar aklıma gelmekle kalmıyordu, sanki sırlarını paylaşıyorlardı.
Uzun süredir sohbet ettiği Kayla pencereden dışarı baktı ve yavaşça oturduğu yerden kalktı.
"Şimdiden gidiyor musun?"
"Evet, çok uzun süre uzakta kalmamalıyım."
İçini çeken Kayla kapıya baktı ve fısıldadı:
"Aslında burada olan tek kişi ben değilim."
"?"
Rosena başını kaldırdı ve Kayla'ya baktı.
"Ben Marki ile geldim, o benim imparatorlukta olduğum süre boyunca benim koruyucumdur."
"Marki?"
Kayla başını salladı ve şöyle dedi:
"Marquis, hanımefendiyi görmesi gerektiğini söyledi."
'Ben?'
Rosena meraklı bir ifadeyle ayağa kalktı.
"Bir dahaki sefere görüşürüz hanımefendi."
Kayla uzun adımlarla uzaklaştı ve açık kapıdan biri içeri girdi.
Kayla'nın koruyucusu olduğunu sanıyordu ama onu daha önce hiç görmemişti.
Orta yaşlı bir adam Rosena'yı görür görmez kibarca selamladı.
"Bir süre oldu. Ekselânsları."
Rosena ona meraklı gözlerle baktı. dün onunla ziyafet salonunda karşılaşıp karşılaşmadığını merak etti ama bundan emin değildi.
Sonra marki onu hemen kibarca selamladı.
"Resmi olarak kendimi tanıtacağım. Ben Marquis Jurgen'im."
"......!"
O, Ibella'nın babası Marquis Jurgen ve Rosena'nın tanışmaya çok hevesli olduğu kişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...