Bölüm 23

547 43 0
                                    

Sabah erkenden bir at arabasıyla imparatorluk sarayından ayrılan Rosena, birçok dükkanın bulunduğu işlek bir caddeye geldi.

Rosena, arabadan inmeden önce geç de olsa Yerhan'a doğru dürüst bakabildi.

Her zamankinden farklı görünüyordu, böyle bir gezi kıyafeti giymişti.

Düz beyaz bir gömlek ve dizlerine kadar gelen siyah bir pelerin giymişti.

Düzgün bir şekilde inen siyah pantolonun bıçak gibi kırışıkları vardı, her şey mükemmel görünüyordu.

Belki de tamamen siyah bir kıyafet giydiği için parlak saçları göze çarpıyordu.

Yerhan vagondan inmeden şapkasını taktı. Dikkat çekmemek içindi.

Arabadan ilk o indi, sonra Rosena kalktı.

Rosena'nın elini tutan Illian, tıpkı Yerhan gibi şort ve bele kadar uzanan bir pelerin giyiyordu.

Soğuk rüzgarın çarpmasından korktuğu için boynuna kadar düğmeliydi.

Beklenmedik bir şekilde benzer kıyafetler giyen ikili baba-oğul gibi göründü.

Yerhan, Illian'a baktığında kaşları hafifçe yukarı aşağı kalktı.

Kısa süre sonra pürüzsüz çene çizgisi hareket etti.

"Onu tutacağım."

Illian isteksizce Yerhan'ın kollarına düştü.

Rosena arabadan indi ve önündeki tabelaya baktı.

Parlak tabela, akan suya benzeyen zarif bir el yazısıyla yazılmıştı.

[Lielle'nin Gardırobu]

Rosena elinin tersiyle gözlerini ovuşturdu. Nasıl bakarsa baksın burası bir giyinme odasıydı.

"Neden buradayız..."

Rosena, Illian'ı tutan Yerhan'a baktı ve sordu.

Daha sonra soyunma odasının kapısını gelişigüzel itti.

"Bundan sonra kıyafetlere ihtiyacın olacak."

Oh, Illian'ın kıyafetlerine benzeyeceğini söylüyor.

Rosena yavaşça başını salladı.

Yükü en aza indirmek için krallıktan ayrılırken birkaç kıyafetten fazlasını getirmemişti.

İmparatorluktan birkaç kıyafet satın aldı ama bunların çoğu hazır kıyafetler olduğundan Illian'a tam olarak uymuyordu.

Rosena tuhaf bir yüzle Yerhan'ın sırtına baktı.

Rahatsız olması ihtimaline karşı Illian'ı kollarıyla sıkıca tutuyordu.

Ona baktığında parmak uçları garip bir şekilde kaşınıyordu.

"Hoş geldin."

Açık zil çaldığında mağaza görevlisi gülümsedi ve Rosena ile Yerhan'ı karşıladı.

Sanki gerçekten bir gardırop memuru olduğunu temsil edercesine, en moda kıyafetlerle şık bir şekilde giyinmişti.

Rosena onu görür görmez kıyafetlerinin modası geçmiş olduğunu fark etti.

Rosena durduğunda ilk önce Yerhan ayağa kalktı ve katiple konuştu.

Görevli önceden rezervasyon yaptırıp yaptırmadıklarını kontrol etti ve isim kontrol edildikten hemen sonra içeri davet edildiler.

"Birkaç takım elbise alacağım."

Illian'ı sandalyeye oturtan Yerhan, katiple konuştu. Daha sonra görevli büyük bir gülümsemeyle sordu.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin