Yan Hikaye Bölüm 6

139 9 0
                                    

Madam Leisard sorduğunda yanındaki diğer kadın sessizce fısıldadı.

"İmparatorlukta en üst mevkiyi en yüksek rütbeli kişiye vermek kibarlıktır."

"Ah, bilmiyordum."

Madam Leisard ağzını kapatarak yavaşça ayağa kalktı.

"Lütfen beni affedin Majesteleri. Benim anavatanımda partinin ev sahibi masanın başında oturuyor."

Rosena, Madam Leisard'ın hafif gülümsemesi karşısında yavaşça başını salladı. Sonra diğer hanımlar şaka gibi sohbet ettiler.

"Majesteleri, Markiz imparatorluğa daha yeni geldi ve imparatorluk hukuku hakkında pek bir şey bilmiyor, bu yüzden lütfen gücendiyseniz cömert olun."

Memleketim dediği andan itibaren zaten yabancı olduğunu düşünüyordu ama gerçekten de öyle görünüyordu.

Aslında Rosena herhangi bir koltukta oturmaktan çekinmiyordu.

Amaç sadece bir koltuğu doldurup geri dönmekti. Çok fazla konuşmuyordu, bu yüzden dikkat çekmek oldukça külfetliydi.

Beklenmedik bir şekilde masanın başında oturan Rosena, Madam Leisard'a güzelce paketlenmiş çay yaprakları ikram etti.

"Beni davet ettiğin için teşekkürler. Davetinizin karşılığında."

İmparatorlukta üretilmeyen, yalnızca Güney Krallık'ta bulunabilen lüks bir çaydı.

Ancak Madam Leisard'ın bunu aldığında yüzündeki ifade biraz belirsizdi.

"Teşekkür ederim. Lasia çiçek çayı."

Madam Leisard bunu yalnızca yapraklardan fark etti ve etrafındaki hanımlar da buna hayran kaldı.

"Hemen tanıdın."

"Krallığımda çok fazla var. Bizim evde de çok yaygın."

Bunu gülümseyerek söylemişti ama o tek cümleyle birlikte Rosena'nın hediyesi, onu alan kişiden pek fazla dikkate alınmayı hak etmeyen bir şeye dönüşmüştü.

Bir an tuhaf bir atmosfer geçti ama hanımlar bir kez daha Madam Leisard'ı savundular.

"Uzun süredir başka bir ülkede yaşadığınız için bunun mümkün olduğuna eminim."

"İmparatorlukta kendi ülkenizin çiçek çayını aldığınıza sevindim."

Hanımlar Madam Leisard'ı sırf yabancı olduğu için şımartıyorlardı.

Rosena sahneyi karartmak istemedi ve güç mücadelesi veremeyecek kadar tembel olduğundan sessiz kaldı.

"Şimdilik sadece Madam Lionel gelmedi."

Ibella dışında herkes oturuyordu.

"Ama Majestelerini bekletemeyiz."

Madam Leisard masasının üzerindeki gümüş zili hafifçe salladı. Görevliler canlandırıcı bir sesin sesiyle sıraya girdiler.

Çok geçmeden çay masasının üzerine çay fincanları, tencereler ve tabaklar yerleştirildi.

İmparatorlukta kolay kolay görülmeyen bir tasarım olduğu için hanımlar ona hayran kaldı.

"Bu güzel."

"İlk defa böyle bir model görüyorum."

"Bu aralar moda değil mi bu?"

Hanımlar çay fincanının etrafına baktılar ve iltifatlar yağdırdılar.

İltifatlarını duyan Madam Leisard sırıttı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin