Yan Hikaye Bölüm 20

111 8 0
                                    

"Hamileyim."

Bu sözler üzerine Yerhan elindeki paltoyu düşürdü. Kırışıksız palto yerde yatıyordu ama o hareket etmedi.

Onun taş bir heykele dönüştüğünü gören Rosena battaniyeyi çekip ayağa kalktı.

"Yerhan mı?"

Yerhan hâlâ cevap vermedi. Sanki nefes almayı unutmuş gibiydi.

Rosena endişeli bir ifadeyle Yehan'ın yüzüne baktı.

Bu kadar ani olduğu için mi şok oldu? Yoksa gerçekten ikinciyi mi istemiyordu?

Olasılıkları düşünürken birden kollarını uzattı ve Rosena'ya sımsıkı sarıldı.

Kalbi şaşkınlıkla çarpıyordu ve Yerhan usulca fısıldadı.

"Teşekkür ederim."

"...Ne için minnettarsın?"

"Her şey."

Yerhan derin bir nefes aldı ve kollarındaki gücü serbest bıraktı.

Rosena'nın acı çekip çekmediğini merak etti, bu yüzden yakından baktı ve onunla göz göze geldi.

Gözleri o kadar titriyordu ki Rosena'nın da titriyormuş gibi hissetti.

"Önce sana söylemek istedim."

Bu güzel haberi en çok sevdiği kişiyle paylaşmak istiyordu.

Hafifçe gülümserken Yerhan onu yanağından öptü.

Öpülmekte olan Rosena mırıldandı.

"Az önce bir rüya gördüm. Bu manzarayı ilk defa görüyordum ve çok güzeldi."

"....."

"'Keşke seninle gelseydim' diye düşündüm..."

Rosena ona rüyasında gördüklerini anlattı.

Kollarında tutulan kelebeğin varlığından bahsettiğinde Rosena'nın yüzü biraz heyecanlandı.

"Bu bir hamile kalma rüyası değil mi?"

"Kelebek... güzel bir çocuk doğacak gibi görünüyor."

Yerhan yüz yüze gülümsedi, sonra Rosena'nın bileğini nazikçe tuttu ve onu yatağa oturması için çekti.

"Aslında ben de birkaç gün önce bir rüya gördüm."

"Hayalin nedir?"

"Rüyamda meyvelerle dolu bir meyve bahçesinde duruyordum. Daha önce hiç görmediğim birçok meyve vardı ama onları sana vermek istedim ve onları tek tek toplamaya başladım."

Yerhan'ın sözlerine Rosena güldü. Rüyalarında bile onun için meyve toplaması çok güzeldi.

"Meyveleri özenle topluyordum ama gökyüzü bir şekilde biraz daha alçaklaştı. Bulutların ve güneşin yaklaştığı, güneşin bir anda bahçeyi yaktığı bir rüyaydı."

"Bu harika bir rüya."

Güneşin bir meyve bahçesini yaktığı rüya. Hamile kalma rüyaları hakkında pek bir şey bilmiyordu ama büyüyecek bir bebeği varmış gibi görünüyordu.

Rosena hâlâ tepki vermeyen mideyi süpürdü.

"Şimdilik biraz ara vermeyi düşünüyorum. Yarından itibaren işime yetişmem gerekiyor."

"Neden bahsediyorsun?"

Yerhan, Rosena'ya düz bir yüzle baktı ve acı bir şekilde, onu omuzlarından tutarak söyledi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin