Rosena coşkuyla ayağa kalktığında Yerhan sessizce güldü.
Rosena'nın göğsü çınlayan kahkaha sesiyle kasıldı.
Motivasyon dolu Rosena, hemen Yerhan'ı yere yatırdı.
Elini açık pijamasının içine koyduğunda sert bir kas hissetti.
Rosena'nın parmakları birbirine değdiğinde seğiren kaslar canlı bir şekilde hissediliyordu.
Rosena, Yerhan'ın yarasını dudaklarıyla hissetti. Eski ve derin yara izlerinden yeni oluşmuş çiziklere kadar.
Hepsinin onu oluşturduğunu düşünmek güzeldi.
Rosena, Yerhan'ın göğsüne baktı ve bir süre öylece baktı.
Bunu alan kişi her zaman oydu ve ilk kez onun göğsünü emiyordu. Sonuç olarak, sebepsiz yere şaka yapmak istedi.
Rosena dilinin ucuyla Yerhan'ın göğsünü yaladı.
Bunu yaparken Yerhan'ın parmak uçları yavaş yavaş titredi.
Onun yanıt verdiğini düşünen Rosena daha da hevesliydi.
Dili ve dudaklarıyla kaslarını süpüren Rosena sonunda beline kadar indi.
Rosena parmağıyla pantolonuna dokunurken fısıldadı.
"Vücudun çok güzel."
"O zaman senin için daha fazla antrenman yapmalıyım."
Küçük bir kahkaha atan Rosena, yavaşça başını eğdi ve dudaklarıyla Yerhan'ın karnının altındaki deriyi hafifçe emdi.
Sakardı ama yavaş yavaş vücudundaki kırmızı izler artmaya başladı.
"Huu..."
Her tarafa derin, uykulu bir nefes yayıldı. Yerhan'ın bedeninin yavaş yavaş heyecanlandığını gören Rosena'nın heyecanı daha da arttı.
Sonunda pantolonuna dokunan Rosena sordu.
"Hoşuna gitti mi?"
Gözleri kapalıyken onun zevk hislerini duymak istiyordu. Ancak beklenmedik bir cevap geldi.
"Gözlerim kapalıyken sesinizin nasıl daha da güzelleştiğini merak ediyordum."
"Gerçekten..."
Rosena'nın yanakları biraz kızardı.
Bu arada Yerhan tamamen Rosena'ya odaklanmıştı.
Sakinleşen Rosena pantolonunu tuttu. Tekrar sıkı çalışmaya çalışıyordu ama Yerhan ellerini nazikçe Rosena'nın başının arkasına doladı.
"Bu işe yaramayacak, çok ümit verici."
İkisinin pozisyonları göz açıp kapayıncaya kadar değişti.
Çarşafın üzerine hemen yatırılan Rosena gözlerini kocaman açtı.
Yerhan'ın gözleri hala bir bezle bağlıydı ama ustalıkla istediği yeri bulmaya gitti.
Sanki Rosena'nın en sevdiği yerlerinin nerede olduğunu bulmaya çalışan biri gibiydi.
Gözleri bağlı Yerhan canavar gibiydi. Keskin bir koku ve işitme duyusu vardı ve elleri normalden biraz daha sertti.
Ancak Rosena'nın vücudu hâlâ düşünceli olduğu için hızla ısındı.
Yerhan, Rosena'nın elbiselerini tamamen indirdi. Sert bir dokunuştan dolayı bir düğmesi düştü ama her şey yolundaydı.
Şişkin göğsü ortaya çıktı ve sanki beceriksizce tutuyormuş gibi tuttu.
Sanki göremediği için pişmanlık duyuyormuş gibi dokunuşu ısrarcıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...