'Sakın bana sahne arkasına girmeye çalıştığını söyleme?'
Kılıç ustalığına ne kadar güvenirse güvensin, halkının çoğu oradaydı.
"Bu ürün asil bir kızdır."
Sunucunun sözleriyle Rosena sakinleşti ve sahneye baktı.
Bir kız sahne arkasından sürüklenerek çıkarıldı. On beş yaşlarında görünen kız, eski püskü ama temiz kıyafetler giyiyordu.
"On dört yaşında, biraz yaşlı ama kırsal kesimdeki soylu bir ailede büyüdü, saf ve itaatkar."
İnsanlar ev sahibinin sözlerine biraz ilgi gösterdi.
"Görünüşü yeterince iyi değil mi?"
Sunucu, başı öne eğik olan kızın çenesini tutup seyircilere gösterdi.
Ağlayan kızın yüzü henüz bebeğinin yağları dökülmediği için berrak ve yumuşaktı.
Kızın yüzünü kontrol edenler sinsice gülümsedi.
Kısa süre sonra kız için ihale başladı. Daha önce sahneden sürüklenen çocuğun aksine, bu sefer ihale rekabeti çok şiddetliydi.
Başladıktan kısa bir süre sonra, çocuğun kazandığı teklifin iki katı kadar büyüktü.
Rosena rekabetin tüm hızıyla alevlenip alevlenmeyeceğini merak etti ve başlangıç fiyatını beş katına çıkaran 78 Numara ihaleyi kazandı.
"Harika... zaten dördüncü kişi değil mi?"
"Çok zengin bir adam ya da büyük bir aristokrat olmalı."
Rosena'nın etrafında oturanlar 78 Numara hakkında sohbet ediyordu.
78 numara, ikinci katta oturan bir müşteriydi ve yalnızca oldukça iyi olduğunu düşündükleri çocuklar için teklif veriyordu.
Müzayede devam ederken Rosena yüzünde hafif endişeli bir ifadeyle merdivenlerden yukarıya baktı.
Bodrumdaydı, bu yüzden ne kadar zaman geçtiğine dair hiçbir fikri yoktu.
Karlan'ın bir an önce gelmesini diliyordu...
Rosena, Karlan'ı beklerken son çocuk için de teklif sona erdi.
Nadir görülen yakışıklı bir çocuktu, bu yüzden şiddetli rekabet devam etti, ancak sonunda 78 numaralı müşteriye düştü.
Bu arada Karlan ve askerleri hâlâ yoldaydı.
Rosena endişeyle dudaklarını ısırdı.
Böyle bitmesini mi izlemeliydi? Hayvanların yardımıyla bile bu kadar çok insanı geride tutmak imkansızdı.
Ancak hiçbir önlem almadan imparatoriçe olduğunu ilan ederse ne olacağını kimse bilmiyordu.
Son başarılı teklifin ardından herkes ev sahibinin konuşmasını beklerken sahne arkasındaki perde kaldırıldı.
"......?"
Sahnede duran sunucu şaşkın bir yüzle gözlerini kırpıştırdı.
Ev sahibi müzayedenin bittiğini duyurmayınca vatandaşlar da paniğe kapıldı. Ve sonunda karanlığın içinden biri çıktı.
Rosena oturduğu yerden fırladı. Adamın nereden aldığını bilmediği siyah bir peruk takıyordu ama onu hemen tanıdı.
Az önce sahneye çıkan Yerhan'dı.
"Ah... sanırım bir şeyler ters gidiyor..."
Bir an büyülenen ev sahibi elindeki listeyi kontrol etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Literatura FemininaKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...