Yan Hikaye Bölüm 7

127 8 0
                                    

Orada bulunan herkes soğuk bir ses tonuyla nefesini yuttu.

Madam Leisard da şaşırmıştı ve dudaklarını aralayarak Rosena'ya baktı.

Bayanlar ağır atmosfer karşısında şaşkına döndüler ve göz kapaklarını indirdiler.

Sanki duruşmadaymış gibi kimse ağzını açamadı.

"İmparatorluğa gelirsen imparatorluğun kanunlarına uymak zorundasın, değil mi?"

Madam Leisard'ın yüzü kızardı. Herkesin önünde azarlanmaktan utandığı için sadece yumruklarını sıktı. 

Dudaklarını sıkıca ısıran Madam Leisard başını kaldırdı.

"Ama ben..."

Madam Leisard onun yabancı olduğunu vurgulamaya çalıştı ama Rosena ona konuşma fırsatı bile vermedi.

Rosena çenesini kaldırdı ve yavaşça fısıldadı.

"Beğenmiyorsanız bu ülkeyi terk etmekten başka seçeneğiniz yok."

Rosena konuşmayı bitirdiğinde bahçede nefes sesi duyulmuyordu.

Madam Leisard'ın gözlerinin altındaki bölge, sanki her an gözyaşlarına boğulacakmış gibi kızarmıştı. Ama kimse onu teselli etmeye gelmedi.

Sadece Rosena'yı yağlamaya çalışanlar değil, şimdiye kadar Rosena'ya karşı temkinli davrananlar da şaşırmış ve enerjileri bastırılmıştı.

"Neden konuşmuyorsun?"

Rosena'nın sorusu üzerine Madam Leisard ısırılan dudaklarını yaladı. Söyleyecek çok şeyi vardı ama sesi düzgün çıkmıyordu.

Madam Leisard titreyen ellerini sıktı ve ağzını açtı.

"Majesteleri... neden bana bu şekilde hakaret ediyorsunuz?"

Titrek bir sesti ama Madam Leisard sonunda söylemek istediğini söyledi. 

İşte o an, tuttuğu nefesini vermek üzere olduğu an oldu.

"Senin bana yaptığından farklı olan ne?"

Rosena'nın sesini duyunca Madam Leisard yeniden nefes almayı bıraktı.

Geç de olsa fark etti. Konuştukça Rosena'ya daha çok bağlanıyor.

İmparatoriçe Rosena'yı davet etmek sadece ona evinin nerede olduğunu göstermek içindi.

Herkes imparatoriçenin sessiz olduğunu ve sosyal çevrelerle ilgisinin olmadığını söyledi, bu yüzden bugün ılımlı bir şekilde moralini bozmayı düşünüyordu.

Sosyal çevrenin sahibiydi. Ama daha ziyade Rosena'dan bunalmıştı.

"Ben öyle demek istemedim..."

Madam Leisard durumu düzeltmeye çalışırken Rosena sandalyesini itti.

"Yoruldum, o yüzden gideceğim."

Rosena ondan uzaklaşmak üzereydi ve bir kelime daha bıraktı.

"Ah, ikramlar İkinci Prenses'in çay partisinden çok daha iyi."

Rosena o anı hatırladığını söylediğinde diğer hanımların yüzleri bembeyaz oldu. Çünkü herkesin Asilia'nın çay partisine katılırken Rosena'yı görmezden gelme geçmişi vardı.

Rosena çay partisinden hiçbir pişmanlık duymadan ayrıldı.

Bahçede yürürken arkasından ayak sesleri duydu.

Rosenq bir an duraksadı ve arkasına baktı. Rosena'nın peşinden gelen Ibella'ydı.

"Majesteleri, iyi misiniz?"

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin