"Onu hâlâ bulamadın mı?!"
Masaya sert bir tokat sesi odayı doldurdu.
Az önce rapor veren adam başını eğerek özür diledi.
Veliaht Prens Zigrit tedirginlikle saçlarını taradı.
Emri vermesinin üzerinden bir aydan fazla zaman geçmişti.
Üçüncü Prens Sarayı'nda bir salgının yayıldığına dair söylentileri ilk duyduğunda bunun Rosena'nın onunla tanışmaktan kaçınmak için bir bahane olduğunu düşündü.
Yerhan zaten orada değildi ve Rosena da tuzağa düşmüş bir fareydi.
Onun eninde sonunda kendisine ait olacağına güçlü bir şekilde inanarak Rosena'nın kendi başına çıkmasını bekledi.
Ancak ne kadar beklerse beklesin Üçüncü Prens Sarayı'nın kapıları açılmadı.
Zigrit daha fazla bekleyemediği için salgının yayılmasını önleme bahanesiyle doktor gönderdi.
Doktor geri döndüğünde Üçüncü Prens Sarayı'nda kimsenin yaşamadığını söyledi.
Zigrit hemen Üçüncü Prens Sarayı'na hücum etti. Üçüncü Prens Sarayı'na ayak bastığında sadece kasvetli bir enerji vardı.
Sanki uzun zamandır boşmuş gibi hiçbir sıcaklık hissedemiyordu ve her seferinde hizmetçisini geri gönderen hizmetçiyi göremiyordu.
Zigrit ancak o zaman bir adım geciktiğini fark etti.
İşin tuhafı Rosena, ortalıkta tek bir söylenti bile dolaşmadan Illian'ı İmparatorluk Sarayı'ndan çıkarmıştı.
Rosena'yı almak için elindeki her şeyi kullandı.
Rosena'nın adı ve yüzünün yazılı olduğu arananlar listesi imparatorluğun her yerine dağılmıştı. Ancak ne kadar beklerse beklesin Rosena'nın yakalandığına dair bir haber alınamadı.
Eğer imparatorluktaysa yakalanması için kesinlikle yeterli zaman geçmişti.
Rosena'yı gören görgü tanıklarının neden gelmediğini anlayamadı.
"Kahretsin."
Zigrit küfürler savurarak sandalyesine çöktü.
Sorun, Yerhan'ı temize çıkarma düşüncesiyle kendini beğenmiş olmasıydı.
"Aptal kaltak."
Rosena'yı hatırlayan Zigrit dudaklarını ısırdı.
Şimdiye kadar Rosena'ya sürekli olarak tatlı önerilerde bulunmuştu.
Mütevazi Yerhan'ını bırakıp onun yanına gelseydi her şeye sahip olabilirdi, ne aptal bir kadındı.
Ancak Rosena'nın gidecek başka yeri yoktu. Yerhan öldü.
İmparatoriçe, Yerhan'ın sürgünden ayrılışına tam zamanında suikastçılar gönderdi.
Ne kadar güçlü olursa olsun silahsız bir şekilde bir arabanın içinde mahsur kalmıştı.
Ve suikastçılar görevdeki başarılarını simgelemek için Yerhan'ın saçını getirdiler.
Zigrit sonunda Yerhan'ın ölümü düşüncesine çok sevinmişti.
Ne kadar hızlı olursa olsun ölüm karşısında hâlâ mütevazi bir insandı.
Zigrit'in bu haberi yayması biraz zaman aldı.
Sürgüne götürülen Yerhan'ın şövalyelerin takibinden kaçarken kaçtığı ve öldüğü rivayet edildi.
Bu, prensin sonu açısından feci bir açıklamaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Chick-LitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...