Yerhan Rosena'ya baktı.
Ölü gibi uyuyan kadın birkaç gün gözlerini açamadı. Ten rengi solgun yüzüne geri döndü ama hâlâ iyi durumda değildi.
Yerhan bütün geceyi Rosena'nın yanında geçirdi. Bir süre uzaktayken başına bir şey gelmesi korkusuna dayanamadı.
Sessizce oturan Yerhan, Rosena'nın elini tuttu.
Parmak uçları sanki ilk defa ellerini tutuyormuş gibi titriyordu.
Yerhan yavaşça elini kaldırıp yanağına koydu.
Yanağının etrafındaki bölge ısındı. Sıcaklık Rosena'nın hala hayatta olduğunu kanıtlıyor gibiydi.
Geçtiğimiz birkaç günde çok şey oldu.
Yerhan, Rania'nın itirafını duydu ve Asilia hakkındaki her şeyi araştırması için bir adam gönderdi.
Kanıtları tamamen sildiğini düşünüyordu ama bu onun kibrinden başka bir şey değildi.
Yerhan bulabildiği tüm kanıtları topladı.
Rania birkaç gün hapisteydi ve yarı baygındı.
Artık birinin onu kurtarması yerine ölümü istiyordu.
Ne ışığı ne de sesi olan zindan, insanı çılgına çevirecek mükemmel koşullara sahip bir yerdi.
Canavar davasıyla ilgili bir duruşma yapılmak üzereydi.
İmparator ve Eloa Dükü, veliaht prensin yaptığı her şey için Yerhan'ı suçlamıştı ve artık geriye yalnızca karar kalmıştı.
Her iki durumda da Yerhan suçlu bulunacaktı ve önemli olan tek şey cezaydı.
Bunca olaydan sonra bile Rosena gözlerini açmadı.
Dünyanın kaosunun aksine, barışa tek başına baktı. Sanki kirlenmeyi reddediyormuş gibiydi.
Uzun süredir Rosena'nın eliyle uğraşan Yerhan, yavaşça elinden bıraktı.
Son birkaç gündür çok fazla düşünüyordu.
Duruşmanın ardından Rosena'yı koruyamayacaktı.
Eğer açgözlü olsaydı ve Rosena'yı yanına koysaydı yine böyle bir şey olabilirdi. Ve sonra geri dönüşü olmayacaktı.
Rosena'nın yüzüne bakan Yerhan sanki ağlayacakmış gibi gülümsedi.
Ona bakmak ölecek kadar acı verse de dudaklarını kaldırdı.
"Seni seviyorum."
Şu ana kadar söyleyemediği samimiyet dışarı fırladı.
Her zaman boğazına kadar yükselen ve en sonunda yutulan kelimeler şimdi ortaya çıkıyordu.
Tanıştıkları ilk günden itibaren Yerhan aşık oldu.
Kendisinin de söylediği gibi, başlangıç güçlü bir çekimden kaynaklanıyordu.
İçgüdülerinin söylediği gibi Rosena'yı tuttu ama fark edip yüzüne baktığında tarif edilemez bir tatmin duydu.
Ona dünyadaki her şeyi verebileceğini hissetti.
İlk seferinde sanki bir bal kavanozunun içinde hapsolmuş gibi tatlı olduğunu hissetti.
Ve aynı zamanda Rosena onu ilk kez umutsuzluğa düşürüyordu.
Kısa bir aradan sonra duman gibi iz bırakmadan ortadan kayboldu.
Yerhan, Rosena'yı bulunca çok nefret ettiği imparatorluk ailesine adım attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...