İkinci Prens Sarayı bugün alışılmadık derecede sessizdi.
Asilia dünkü ziyafetten beri dışarı adım atmamıştı.
Bunun canavar yüzünden şoka uğramaktan kaynaklandığı söylendi ama o yüzden değildi.
Asilia, şans eseri, canavar ortaya çıktığında uzakta olduğu için kendisini nispeten daha az tehdit altında hissetti.
Bakımlı tırnaklarını birbiri ardına ısırdı. Rosena'nın ziyafette yaşadığı aşağılamayı hâlâ unutamıyordu.
Çay partisinde, av yarışmasında ve hatta ziyafette Rosena çopra balığı gibi sıvıştı. Aksine herkesin önünde Asilia'yı küçük düşürdü.
"Aaahhh."
İnsanların kendisine baktığını hatırladı ve makyaj malzemelerini tuvalet masasından attı.
Hayatında hiç böyle bir hakarete maruz kalmamıştı.
Normalde ona doğrudan bakamayanlar birbirlerine bakıyor ve kendi aralarında konuşuyorlardı.
İmparatoriçe Rosena'dan nefret ediyordu, bu yüzden onun dikkatini çekmek için bir tartışma başlattı, ancak bu onun kaybıyla sonuçlandı. Ve Asilia'nın sinirlerini bozan ayrı bir olay daha yaşandı.
Şimdiye kadar, veliaht prensi yenerse ikinci prens olan kocasının tahta çıkabileceğine inanıyordu.
Bunun için imparatoriçeyi etkilemeye çalıştı ve kendi gücünü artırmak için sosyal çevreyi kullandı.
Ancak üçüncü şehzade Yerhan'ın dün gösterdiği şey insanların algısını tamamen değiştirdi.
Bu gidişle, veliaht prensin görevden alınması halinde üçüncü prensin iktidara gelme ihtimali yüksekti.
İtibarının berbat olmasını umursamadığı için bu yeteneğini gizleyeceğini hiç düşünmemişti.
Asilia endişeli bir yüzle dudaklarını ısırdı. Neyse ki veliaht prens ciddi şekilde yaralandı ve itibarı büyük ölçüde azaldı.
"Keşke ölseydi."
Ancak veliaht prens şimdi ölse bile tahta geçme hakkının hemen ikinci prense geçip geçmeyeceği belli değildi.
Asilia'nın kocası kırılgandı. Hayatı boyunca kılıç ustalığını hiç öğrenmemişti ve yalnız başına okumaktan ve yazmaktan hoşlanıyordu.
Aslında Asilia kocasından memnun değildi. O sadece güce en yakın adamı bir markinin ikinci kızı olarak seçti.
Eğer dükün tek çocuğu olsaydı ikinci prensle değil, veliaht prensle evlenebilecekti.
Eğer durum böyle olsaydı, bunu yapmadan her şeyi doğal bir şekilde elde edebilirdi.
Ancak ikinci prensle zaten evlendiği için Asilia tacı kocasına getirmek zorunda kaldı.
İmparatoriçe olmayı hayal ediyordu ve herkesin imrendiği bir hayat yaşamak istiyordu.
Asilia yumruğunu tuvalet masasına bastırdı.
"O kadın...."
Asilia, çok imrendiği Markiz Lionel'ın kalbini kazanmaya çalışıyordu. Bu 'savaşı' kazanabilmesi için onu desteklemeye ikna edin.
Ancak Asilia'nın terk ettiği tüm hanımlar ve tarafsız davranan, başından beri Asilia ile el ele tutuşmayan hanımlar Rosena Herbet'e gittiler.
Asilia gücün bu şekilde bölüneceğinden korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...