Rania şaşkınlıkla Rosena'ya baktı.
Bu nasıl bir tavırdı şimdi?
Elindeki yelpazenin tüyleri rüzgarın önünde sazlıklar gibi titriyordu.
Hayatında ilk kez bu kadar aşağılanmayı yaşıyordu.
Hele ki bu kadar çok insanın toplandığı bir yerde.
Ne utanç verici.
Rania, sanki dudaklarını kırmızıya boyamayı unutmuş gibi, sanki onları eziyormuş gibi sertçe dudaklarını ısırdı. (PR/N: Dudaklarını o kadar sert ısırdı ki kırmızıya döndü.)
Etraftaki herkes ona gülüyor gibiydi.
"Rosena, tavrının nesi var?"
Rania'nın önünde Macella vardı.
Onaylamayan bir yüz göstererek Rania'nın yanında yer aldı.
"Kız kardeşin sadece sana iltifat ediyordu..."
Konuşmaya çalışan Macella buranın nerede olduğunu fark etti ve ağzını kapattı.
Çok fazla ilgi gören bir yerdi bu yüzden onu doğru dürüst azarlayamadı bile.
Rosena böyle Macella'ya baktı ve ağzını açtı.
"Davranışlarımla ilgili bir sorun mu yaşadın?"
Macella'nın dudakları sonuna kadar açıktı.
Söylemek istediği çok şey vardı ama bu resepsiyonun ana karakteri Rosena'ydı.
Öfkesini kaybetmemek için onunla yakınmış gibi davrandı.
"HAYIR."
Macella başını salladı, kendini zorlayamadığı için kızgın görünüyordu ve her zamanki gibi Rosena'yı suçladı.
"Ah, benim... annem."
Macella, Rosena'nın çağrısına hızla yanıt verdi. Rosena'nın eğilip onu yatıştırmasını bekliyordu.
Ancak Rosena'nın şu sözleri Macella'nın beklentilerini yerle bir etti.
"Sanırım önce beni nasıl arayacağını öğrenmelisin."
"Ne?"
"Bu resmi bir ortam, bu yüzden bana tam unvanımla hitap etmelisiniz. Bana ismimle hitap etmiyorsun. Doğru değil mi?"
Macella bir an boş boş durdu. Bununla birlikte Macella artık açık alanda Rosena'nın adını söyleyemezdi.
Her halükarda Rosena üçüncü prensin karısıydı.
Artık hiç kimse pervasızca Rosena'nın adını söyleyemez.
Macella'nın cildi hızla karardı. Kızına saygılı davranması gereken günün geleceğini beklemiyordu.
Macella, tırnaklarını tırnaklarına sıkıca bastırarak hatasını kabul etti.
"Ben, ben bir hata yaptım."
Rosena'nın cevabı gelmeyince Macella derin bir nefes aldı.
Bir süre sonra titrek bir ses çıkardı.
"...saygısızlık ettim. Ekselânsları."
Rosena, gururunun son parçasını da tutmaya çalışırken ona gülümsedi.
"Bundan sonra dikkatli olabilirsin. Bunların hepsi annenin hatırı için, o yüzden bunu aklına getirme."
Macella'nın Rosena'ya söylediği şey buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Chick-LitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...