Astania Krallığı çok fazla altını olan bir ülke.
Bunun kanıtı olarak Astanya'ya varıldığında altının her yerde görülebilmesi mümkündü.
Astania altın ihraç edip zengin olmasına rağmen kapalı kaldı.
Birçok ülke bir zamanlar altın peşinde Astania'yı işgal etmişti ancak krallık ağır hasara uğramamıştı.
Çünkü dört tarafı denizlerle çevrili bir adaydı ve dalgalar o kadar şiddetliydi ki büyük gemilerin yaklaşması zordu.
Yüzlerce yıl önce Herbet İmparatorluğu da diplomatik ilişkiler kurmakla tehdit etmiş, ancak işler yolunda gitmeyince savaş ilan etmişti.
Sonuç imparatorluk için tam bir yenilgiydi.
Çoğunlukla karadan oluşan imparatorluk, Astania'nın yetenekli deniz kuvvetlerini yenemedi.
Aslında Astania Krallığı tamamen kapatılmış değil.
Asistanlı olmayanlar göç edebiliyordu ama koşullar zordu.
Öncelikle Astania dilini nasıl konuşacağınızı bilmeniz gerekiyordu.
Ancak dil o kadar zordu ki insanlar neredeyse kopuyordu.
İkincisi, Astania'ya girdiğinizde on gün içinde ikamet etmeniz gerekiyordu.
Çoğu insan kimseyi tanımadan göç başvurusunda bulundu, bu yüzden kaçınılmaz olarak zordu.
Bunların arasında Rosena şanslıydı.
Astania dilini çok küçük yaşlardan itibaren kendi kendine öğrendi ve vardığında bir marki ailesinde iş bulmayı başardı.
Şimdi düşününce, markiden iş bulduğu için çok şanslıydı.
Çünkü imparatorluk halkına dost olan marki çifti, imparatorluk hakkında bilgi edinmek için ona ulaşmıştı.
"Eh, bugünkü dersimiz bu kadar."
Rosena kitabı kapattığında sakin bir şekilde derse giren kız üzgün görünüyordu.
Kızın adı, markinin en küçük güzel kızı Kayla Helis'tir.
Rosena buraya ilk geldiğinde küçük bir bebekti ama artık genç bir hanımefendiye dönüştü.
"Hanımefendi, lütfen bana imparatorluktan bahsedin!"
Beklenildiği gibi. Rosena güldü.
Kayla da ailesi gibi Herbet İmparatorluğu'na ilgi duyuyordu.
Sanki tarihi ve görgü kurallarını öğrenmek yetmezmiş gibi, Rosena'ya imparatorlukla ilgili hikayelerini anlatması için her zaman yalvarıyordu.
“Ah ne yapayım, bugün randevum var.”
"Evet?"
Rosena gülümseyip reddettiğinde Kayla'nın gözleri irileşti.
"Ama yarın gelmiyorsun."
Kayla somurtkan bir şekilde mırıldanırken Rosena'nın dili tutulmuştu.
En azından hikayeyi basitleştirmek istiyordu ama konuşmaya başlayınca Kayla onu bırakmadı.
“Ah, hanımefendi. Bir dakika bekle!"
Kayla, Rosena'nın endişelendiğini fark ettiğinde üzülmeye başladı.
Aynı zamanda neşeli bir vuruş duyuldu.
Kayla ve Rosena kapıya döndüler ve odaya bir adam girdi.
Kendisi güzel sakallı Marquis Helis'tir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...