"Majesteleri, Prenses!"
"Ekselânsları...!"
"Lütfen benimle tanışın!"
Rosena başını sese doğru çevirdi. Yüzü görünmüyordu ama Üçüncü Prens Sarayı'nın dışında birisi şiddetli bir şekilde çığlık atıyordu.
Günlerdir sarayı ziyaret ediyorlardı ama içeri girmelerine izin verilmediğinden dışarıdan Rosena'yı bu şekilde çağırdılar.
"Lütfen Majestelerini ikna edin!"
Rosena yankı gibi yankılanan ses karşısında başını salladı.
"Haa...."
Bir iç çekiş duyuldu.
Artık Rosena'nın Yerhan'ı tahta çıkmaya ikna edeceğini umuyorlardı. Toplantı günü Yerhan veliaht olmayacağını söyleyince Rosena da bu teklifi kabul etti. Yine de gelmeye devam ettiler ve ortalık karıştı.
Üstelik bu biraz zahmetliydi çünkü yalnızca Yehan ortalıkta olmadığında geliyorlardı. Onları kovmak istedi ama Yerhan'ın kulağına gelip onu rahatsız edeceği için vazgeçti.
"Veliaht prens! Sadece Majesteleri Üçüncü Prens!!"
"Yalnızca Üçüncü Prens!"
Slogan bile attıklarını gören Rosena, soğuk çayı içti. Daha sonra birisi kapıyı çaldı.
Rosena kapıya bakarken kapı kolu yavaşça döndü ve Illian başını dışarı çıkardı.
"Anne?"
Rosena hemen ayağa kalktı. Düşününce Illian'ın sınıftan dönme vakti gelmişti.
"Bugünkü ders nasıldı, bekle... Bu da ne?"
Rosena, Illian'ın kollarındaki kutulara baktı.
Parlak şekerlerden gösterişli oyuncaklara kadar bunlar tam da çocukların seveceği şeylerdi.
"Hımm, dışarıdaki amcalarım verdi."
...... Artık çocuğu bile ikna etmeye çalışıyorlardı.
Rosena derin bir nefes aldı.
"......"
Illian soylulardan aldığı tüm hediyeleri yere koydu.
Bunu tesadüfen almıştı ama Rosena'nın bu kadar endişeli bir yüz ifadesine sahip olacağını bilseydi onu hemen çöpe atardı.
Bir süre sonra dışarıda ses kesildi. Ancak Yerhan saraya gelince durdular. Yerhan gelmiş mi diye pencereden dışarı baktığında yine bir tık sesi duydu.
"Majesteleri, Prenses. Marquis Jurgen burada."
Hizmetçi Ella'nın sözleri üzerine Rosena durdu.
"Jurgen Markisi mi?"
O, Ibella'nın babasıdır. Daha önce de Rosena ile özel bir seans yapmıştı.
Rosena, markinin neden birdenbire kendisini ziyarete geldiğini düşünerek şöyle dedi:
"Onu içeri al. Illian, birazdan annem bir şeyler atıştırmak için odana gidecek."
"Elbette."
"İyi ol."
Rosena onun saçını okşarken Illian genişçe gülümsedi.
Illian odadan çıktıktan kısa bir süre sonra kapı açıldı. Rosena az önce içeri giren kişinin yüzüne baktı.
"Uzun zamandır görüşemedik."
Marki'nin hâlâ dik durduğunu gören Rosena hafifçe gülümsedi.
"Haklısın. Lütfen buraya otur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...