"Ben, sanırım canavarların sözlerini anlayabiliyorum."
Bu sözler üzerine Rosena dondu.
Kendi türünün gücü...
Sonra birdenbire kanıtlanmamış bir hipotez ortaya çıktı.
Peki ya... uzun zamandır nesilden nesile aktarılan tanrısallığın gücü aslında bir canavarın gücüyse?
Ya rüyasında gördüğü çocuk aslında tanrı değil de bu adam gibi insan formunda bir canavarsa?
Peki, eğer Yerhan'ın çocuğu Illian mükemmel güçlerle doğup yeni kral olarak adlandırılsaydı...
Bunu bu kadar düşündüğünde Rosena'nın yüzü bembeyaz oldu.
"Rosena mı?"
Yerhan acilen Rosena'yı aradı.
Rosena onun sesiyle geç de olsa kendine geldi ve başını salladı.
"İyiyim."
"....Ne dedi?"
Rosena cevap vermek yerine sessiz kaldı. Bu spekülasyon hâlâ yalnızca bir hipotezdi.
Ancak, eğer ilk imparator gerçekten bir canavarsa ve kraliyet ailesi de canavarların soyundan geliyorsa... o zaman imparatorluğun ihtişamı sona erecekti.
İlahiyatın kurduğu ülke olarak bilinen Herbet'i tamamen sarsacak bir olaydır.
"......"
Adam bakışlarını Yerhan'a çevirdi. Bir an yüzüne duygu çöktü. Kızgınlık, öfke ve teslimiyet.
Yerhan'ın eline düşen halkını hatırlıyor gibiydi.
Bakışlarını Yerhan'dan alıp Rosena'ya fısıldadı.
- Bizimle gel.
Rosena'nın yanında oturan ve önerisini duyan Illian hemen onun kolunu tuttu.
Şaşıran Rosena, Illian'a baktı.
Illian delici gözlerle adama bakıyordu.
Rosena, Illian'ın canavarların dilini de anlayabildiğini fark etti.
Illian'ın elini sımsıkı tutan Rosena adama baktı.
"Neden böyle bir teklif yapıyorsun?"
– Çünkü siz bizim insanımızsınız.
"Ben insanım."
Rosena kesin bir dille söyledi. Bir canavarın gücü içinden aksa bile Rosena insan kalmak istiyordu.
"Üzgünüm ama ben... burada kalacağım."
Sarsılmaz gözler doğrudan adama baktı. Bunu gören adam yavaşça gözlerini kırpıştırdı.
"Topraklarınızı elinizden alanlar adına elimden geleni yapmak istiyorum."
- Sen? Neden?
"Çünkü barış istiyorum."
Rosena Yerhan'a baktı. Ardından Yerhan yumuşak bir bakış attı.
Onu görünce rahatladı. Hangi kararı verirse versin Rosena'yı destekleyecek ve takip edecekti.
Bu kadar önemli bir konuya keyfi olarak karar veremeyeceği için bir toplantı yapmaları gerekiyordu ama o, insanlarla canavarlar arasında bir anlaşma yapmak istiyordu.
"Bir anlaşma yapalım."
- Anlaşma?
"Senin ve senin gibilerin yaşaması için bir ülke hazırlayacağım. Bunun yerine insanların yaşadığı yerlere zarar vermeyi bırakın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...