Kraliyet kanı taşıyan bir kişi olarak kimliği bugüne kadar gizli tutulan imparatorun gayri meşru oğlu Yerhan Herbet.Kırsal bölge lordunun tek çocuğu olan Yerhan'ın annesi, imparatorla bir gece geçirdikten sonra Yerhan'a hamile kaldı.
Ancak onun imparatorun çocuğu olduğunu açıklamadı ve sonunda bakireden hamile kaldığı damgasıyla aileden kovuldu.
Yerhan'ı yabancı bir ülkede doğurmuş ve onu imparatorlukta yetiştirmekte zorluk çekmiştir.
Yerhan 14 yaşına geldiğinde hastalandı ve kimlik kartını verdi. Ölümünden kısa bir süre önce babasının kimliğini açıkladı.
Ancak Yerhan ne imparatorluk sarayını ziyaret etti, ne de doğumuyla övündü.
Annesinin onun varlığını kesinlikle bir sır olarak saklamasının bir nedeni olması gerektiğini düşünüyordu.
Annesini gömüp imparatorluğu dolaştıktan sonra bir şeyler oldu.
Ve Yerhan'ın imparatorluk ailesinden olduğuna dair dedikodular yayılmaya başladı.
Yerhan kaçtı ama bir kraliyetin ortaya çıktığına dair söylentiler zaten gizlice imparatorluk şehrine girmişti.
Söylentiyi ilk duyan İmparatoriçe, hemen Yerhan'ı öldürmesi için bir suikastçı gönderdi.
Yerhan hayatta kalabilmek için suikastçılarla uğraştı.
Ancak kılıçla erkekleri öldürdükçe daha da yabancılaşıyordu.
Mantıklılığı içgüdü tarafından yenildi ve uyandıktan sonra çevresi daima kanla kaplandı.
Kontrol edilemeyen halinden korkuyordu ama Yerhan'ın kılıcı kaldırmaktan başka seçeneği yoktu.
Tıpkı bugün olduğu gibi.
Suikastçılar tarafından kovalanan Yerhan yankı ormanına girdi.
Suikastçıları ormana atacaktı.
Ancak onun isteklerinin aksine, suikastçılar ısrarcı davrandılar ve sonunda onu kılıcı kullanmaya zorladılar.
Uzun bir aradan sonra kendine geldiğinde durum sona ermişti.
Suikastçıların cansız bedenlerinden kaçmayı başaran Yerhan battı.
Artık vücudunu kontrol edemiyordu. Kaynayan eti ancak hayvanları kestiğinde diniyor gibiydi.
Bu gidişle mantığını kaybedip değişeceği açıktı.
"İyi misin?"
Yumuşak sesli biri elini Yerhan'ın omzuna koydu. Birkaç kısa nefes alma sesi duyuldu.
Omzunda duran bir el sıcak vücudunu sakinleştirdi ve tıkalı göğsü rahatladı.
Kaybolan mantık geri gelir gelmez el Yerhan'ın omzundan düşmek üzereydi.
Yerhan refleks olarak o eli tuttu. El onun için bir kurtuluş ve uçuruma düşmemesi için bir ışık hüzmesi gibiydi.
Durumun aciliyetini bilen elin sahibi hareketsiz kaldı.
Temas ettiği elden ciğerlerinin derinliklerine üflenen canlandırıcı bir enerji varmış gibi görünüyordu.
Yumuşak, sıcak eller Yerhan için bir dinlenme yerinden başka bir şey değildi.
Vücudu sakinleşti ve nabzı normale döndü.
Mantıklarını kaybetmiş hayvanlara benzer tüm yıkıcı duygular ortadan kaybolmuş ve kafası sakinleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...