Yerhan, Rosena'nın dudaklarını tekrar öptü. Yumuşakça bastırılan dudaklar, daha önce yediği puding kadar tatlı ve yumuşaktı.
Yerhan'ın eli yavaşça Rosena'nın vücudunda gezindi. Parmak uçları nazik ama hızlıydı.
Yerhan daha önce bağladığı kurdeleyi çözdü.
Bağcıklar çözülürken Rosena'nın yüzü kızardı. Diğerleri onları göremese bile hâlâ dışarıdaydı.
Henüz açık havada vicdansızca bir şey yapabilecek kadar küstah değildi.
Rosena'sı darmadağın olduğunda Yerhan usulca gülümsedi.
Arka bahçeye ekilen domateslerden daha kırmızı olan yanakları hafif bir dokunuşla patlayacakmış gibi hissediyordu.
"Hey..."
Yerhan'ın eli Rosena'nın göğsünü okşadı. Karıncalanma hissi kalçalarına kadar ulaştı.
Onu soymak için daha da derine inerken Rosena usulca mırıldandı.
"....Eğer hepsini çıkarırsan utanırım.
Bunun üzerine Yerhan elini çekti. Bunun yerine başını eğdi ve dudaklarıyla boynundan aşağıya doğru ilerledi.
Dudakları tenine her değdiğinde, gıdıklayıcı ama heyecan verici bir his ortaya çıkıyordu.
Rosena'nın üst bedeni biraz eğilirken uzun, bakımlı elleri yavaşça eteğinin eteğine doğru ilerledi.
Elbisesinin eteği biraz yukarı kaldırılarak beyaz kalçaları ortaya çıktı.
Eli ona dokunduğunda içindeki narin et rüzgardaki bir çiçek gibi titriyordu.
Rosena'nın yavaş yavaş ısınan vücuduna imrenen Yerhan bir an duraksadı.
Dışarıda olduğundan yumuşak bir zemin bekleyemezdi.
"Zemin çok sert, üzerime çıkmak ister misin?"
Yerhan tereddüt eden Rosena'yı hafifçe yönlendirdi.
Rosena kucağına geldiğinde hacimli eteğinin etek kısmı döküldü. Eğer biri görseydi, kucaklaşma duruşuna benzerdi.
Yerhan Rosena'yı ensesinden hafifçe ısırdı. Acımadı ama ayak parmaklarına kadar bir karıncalanma hissi yayıldı.
"Ah...."
Rosena hafif bir inleme çıkarırken el hareketleri daha belirgin hale geldi.
Rosena kapalı göz kapaklarını hafifçe kaldırdı. Tam karşısında ise yüzünde çok hoş bir ifadeyle Yerhan vardı.
Onun yüzünü gördüğü anda kalbi sıkıştı ve patlamak üzereymiş gibi çarptı. Ona sevgi dolu bakışlarla karşılaştığında kalbi küt küt atıyordu.
Rosena elini kaldırdı ve Yerhan'ın sırtını okşadı. Ensesinin yarısını kaplayan altın sarısı saçları dağılmıştı. Ve başını Yerhan'ın omzuna gömdü.
Nedense Yerhan'ın hoş kokusundan sarhoş olmuş gibi hissetti.
Daha yoğun bir öpücük gelip gitti ve eli Rosena'nın kalçasını okşadı. Bir şekilde onun kalçalarını kavrayıp sonra nazikçe onlara dokunma konusunda ustaydı.
Yerhan ortalıkta duran zeytinyağı şişesini aldı. Yağlı parmakları uyluklarının üzerinde kaydı.
Yerhan diğer eliyle Rosena'nın göğsünü okşadı. Daha da hassastı çünkü üzerinde sadece tek bir kumaş parçası vardı.
Elbiselerini çıkarmadan bunu yapmanın daha utanç verici olacağını beklemiyordu.
Rosena'nın gözleri hafifçe titredi. Buraya birisi gelecek mi diye dikkatle etrafına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...