Bölüm 91

207 16 0
                                    

"Rosena!!"

Sonuna kadar Rosena'dan gözünü ayırmayan Yerhan bağırdı. 

Rosena belinin alt kısmında hissettiği acı karşısında kaşlarını çattı. Yaralar sanki yanıyormuş gibi çalkalanıyordu. 

"Ahhh!"

Rosena'yı kaybettikten ve canavarlarla zar zor baş edebildikten sonra Zigrit çığlık attı. 

Canavarın eli karnını deldi.

Zigrit kılıcını bırakıp tökezlediğinde yakındaki canavarlar bir anda saldırdı. Canavarlar uzuvlarını ısırıp parçaladılar, etini parçaladılar. 

İmparatoriçenin parçalanmış sesi yankılanıyordu. Ama kimse Zigrit'e yardım etmedi. 

Bir süre sonra Zigrit'in çığlıkları tamamen kesildi. 

"....."

Rosena, Zigrit'in sonunu izlerken sarktı. 

Kuru çimlerin üzerine düşen Rosena başını zorlukla kaldırdı. 

Çığlık atıyor ve kan sıçratıyor. Ve içinde Yerhan vardı. 

Yerhan'ın tam karşısında görülen gözleri koyu lacivertti. Yankılar ormanında Yerhan'la ilk karşılaştığında gördüğü gözlerin aynısıydı bu.

Hemen yanına yaklaşan Yerhan, Rosena'nın cesedini yakaladı. Çarpık yüzü acıyla doluydu. 

"Yerhan... Ben iyiyim yani.... "

....Bu kadar üzgün görünme, diye fısıldadı Rosena.

Rosena, Yerhan'ın şu anda ne kadar acı hissettiğini biliyordu. Ormanda ilk karşılaştıklarında bile acı çekiyordu ve kendini mahvetmişti.

Bir zamanlar rasyonelliğin iplerine sıkı sıkıya bağlı olan Yerhan, çılgına dönecek gibi görünüyordu.

Yerhan'ın etrafındaki canavarlar dondu.

Güçlerdeki ezici farkı hisseden canavarlar içgüdüsel olarak geri çekildiler ve tuhaf bir çatışma yaşandı.

İzleyen soylular artık çığlık atmadı, sadece nefeslerini tutup Yerhan'a baktılar. 

Yerhan'ın canavarlarla ilgilenecek vakti yoktu. Artık ihtiyacı olan tek şey Rosena'yı tedavi edebilecek bir doktordu. 

Yerhan, Rosena'ya sarılmak üzereyken o ana kadar onu izleyen bir adam yanına geldi. 

Diğer canavarların aksine bu adamın elinde bir kılıç vardı.

– Onu yere bırakın. İnsan. 

Ancak Yerhan adamın sözlerini anlayamadı. Bu adam Rosena'yı almaya gelmiş gibi görünüyordu. 

Mantığın ipini zar zor elinde tutan Yerhan, yere bırakılan kılıcı aldı. 

Bu sırada adam önce Yerhan'a koştu. 

Clank.

İki kılıç şiddetli bir şekilde çarpıştı. Bıçaklar demir çiziklerinin sesiyle birlikte titredi ve takırdadı.

Güçlükle iten Yerhan hızla adamın kılıcına vurdu. Adamın boş tarafını kazdı. 

Adam, gecikmeli olarak uçuşan kılıcı bloke ederken Yerhan'ın hareketini takip etti. 

Ancak Yerhan'ın hareketleri neredeyse içgüdüseldi. Uçan bir canavar gibi, düşünmeden önce bedeni hareket etti. 

Hareketleri sıradan insanlar tarafından görülemiyordu. Sadece kulakları delen metalin sesi ikisinin şiddetli bir kavgaya tutuştuğunu gösteriyordu. 

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin