Yerhan birkaç gündür soylular tarafından eziyet görüyordu.
Veliaht prens olmayacağını zaten açıklamıştı ama onu destekleyen soylular pes etmedi.
Bu arada Prens Zeref bir gecede ortadan kayboldu ve Eloa Dükü gözaltına alındı.
Dükü destekleyen tüm soylular dağılınca tarafsız kalanlar bile Yerhan'a yöneldi.
Yerhan, kendisini rahatsız etmeye devam etmeleri halinde ikinci prens gibi kaçmakla tehdit etti.
O zamanlar soylular biraz daha az rahatsız edici olmaya başlamıştı ama o ince aciliyet hâlâ ortadan kaybolmuyordu.
Yerhan, imparatorluk ailesinin boş koltuklarının görevlerini üstlendi. Kimse kalmadığı için birkaç kişinin işini tek başına halletmek zorunda kaldı.
Rosena'yı görmeye vakti olmadığı için morali bozukken, kötü bir haber aldı.
"Veliaht Prens uyandı."
Yerhan evrakları imzaladıktan sonra durdu. Kalemi bıraktı ve sandalyeyi geriye çekti.
Bir an elini belgeden çeken Yerhan alnını daralttı.
"Bu pek iyi bir haber değil."
Aksine, sonsuza kadar uyanamayacak olmasının kötü bir fikir olmayacağını düşündü.
Gerçekten, o zorlu bir yaşam çizgisine sahip bir adam.
"Sonunda onu mahkemeye çıkarabiliriz."
Tarih belirlendi ama Zigrit uyanmadı, bu yüzden neredeyse baygın adamı yargılayacaktı.
Yerhan birkaç gün önce gördüğü Zigrit'i hatırladı.
Canavarların bulunduğu bir hücreye kapatılan Zigrit, uzuvlarını birer birer kaybetmiş ve ölüme doğru yol alıyordu.
O kadar bakımsız bir durumdaydı ki, başkaları onun veliaht olduğunu bile fark etmeyecekti.
Ancak Yerhan tatmin olmadı.
Zigrit, Rosena'nın gücünü ele geçirmek için her şeyi yaptı.
Rosena'nın çektiği acılar göz önüne alındığında Zigrit'in sonunun bundan daha perişan olması gerekirdi.
"Bugünlük bu kadar yeter."
Tiriad şövalyelerinin komutan yardımcısı Elsid, Yerhan'ın işi sırasında durakladı.
Yerhan pencereden dışarı baktı, güneşin batışını izledi ve birkaç kelime daha ekledi.
"Akşam yemeği vakti geldi..."
Elsid küçük bir iç çekti. Bahaneler ekledi ama sonunda eve gitmek istediğini söyledi.
"Tamam aşkım. Gerisini yarına kadar bir kenara bırakacağım.
İstenilen cevabı duyan Yerhan oturduğu yerden fırladı. Aceleyle ceketini giydi ve hemen ofisten çıktı.
Yerhan'ın Üçüncü Prens Sarayı'na doğru adımları çok hafifti. Rosena ile akşam yemeği yiyeceği için heyecanlıydı.
Bugünlerde Illian'la oldukça iyi anlaşıyordu, bu yüzden işten eve dönmek eğlenceliydi. Çocuk yetiştirmenin nasıl bir duygu olup olmadığını merak etti.
Üçüncü Prens Sarayı'na giren Yerhan etrafına baktı. Her zamankinden farklı olarak bir sessizlik ortamı vardı.
Koridorda şaşkın bir yüzle yürüdü. Yatak odasının kapısını açtığında Rosena'nın yatakta oturduğunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...