Rosena'nın düştüğü haberini duyduğu andan itibaren kulağına başka hiçbir şey gelmedi.
Yerhan, daha hızlı hareket edemediği için bacaklarını suçlayarak elinden geldiğince hızlı koştu.
Neredeyse tekrar tekrar düşüyordu ama yavaşlayamadı.
Bahçeden çıkan Yerhan, hemen Üçüncü Prens Sarayı'na yöneldi.
Ve sarayın girişine vardığında içeriden birçok ses duymaya başladı.
Sadece çılgınca koşan ayak sesleri yavaşladı.
Saraya girdiğinde çığlıklar ve çığlıklar duydu.
Yerhan, sanki dünya sarsılıyormuş gibi bir hisle adımlarını doğrultmayı başardı.
Ayak sesleri yüksek sesle yankılandı ve sonunda kalabalığın toplandığı odaya ulaşmayı başardı.
"Ekselânsları...."
Herkes başını kaldırıp Yerhan'a baktı.
Ağlayanların görüntüleri çok gerçekçi değildi.
"Onun büyüklüğü...:."
Ağlayan Ella artık konuşamıyordu.
Yerhan şaşırtıcı bir adımla yaklaştı.
Çalışanlar yavaş yavaş ayrılırken, engellenen manzara ortaya çıktı.
"Anne...!"
Illian ağlıyor ve Rosena'yı arıyordu.
Yerhan Illian'a öyle baktı ve başını yavaşça çevirdi.
Rosena'nın beyaz çarşafın üzerinde yattığını görebiliyordu.
Solgun, renksiz yüzü seramik bir bebek gibiydi. Giydiği elbise kanla doluydu ve orijinal rengini belirleyemedi.
Yerhan duraksamıştı. Bu duruma inanamıyordu ve bu konuda hiçbir şey yapamadı.
Bunun gerçek olduğunu hissetmiyordu, sanki parmağını oynatsa her şey kırılacakmış gibiydi.
"Rosena...?"
Yerhan uzun bir aradan sonra Rosena'yı aradı. Ama ne kadar beklerse beklesin Rosena gözlerini açmadı.
Ancak o zaman gerçeklik ona yavaş yavaş dokundu.
Yerhan eli titreyerek uzandı ve Rosena'nın yanağına dokundu.
Yumuşak ama soğuk yanaklarda sıcaklık yoktu.
"Peki ya doktor..."
Ella, Yerhan'ın sorusunu yanıtladı.
"Sen gelmeden hemen önce gitti. Her ne kadar en ufak... miktarda zehirlenme olsa da... ama Majesteleri kanamaya devam ediyor... ve Majestelerinin ne zaman olacağını asla bilemeyiz...''
Ella kekeme bir çığlıkla cevap verdi.
Doktor asla uyanmayacağını söyledi. Ama Ella bunu yüksek sesle söylemeye cesaret edemedi.
"Zehir...? DSÖ...?"
Onu sessizce dinleyen Yerhan yavaşça başını kaldırdı.
Aklını tamamen kaybetmiş gibi görünen yüzü, duygunun etkisiyle hafifçe gölgelenmişti.
Sonra arkada duran Isaac bir adım yaklaştı ve cevap verdi.
"Şartlara göre bugün Majesteleri ile tanışan kişi Kontes Estarot olabilir."
"Estarot...?"
Bu isim aklına geç geldi.
Kontes Estarot, Rosena'nın kız kardeşidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...