Bundan sonra kulübeye nasıl döndüğünü hatırlamıyordu.
Aklı başına geldiğinde Rosena çoktan sert bir yataktaydı.
Rosena Yerhan'a baktı. Sakin gözleri Rosena ile eskisinden daha da fazla doluydu.
Rosena'nın kısa saçlarını okşadı.
Sanki sırılsıklam olmasını ve su damlamasını umursamıyormuş gibi dudaklarını saçlarına sürttü.
Daha farkına bile varmadan, sıcak parmakları boynunun arkasını taradı. Her yeri nasırlı parmaklar olmasına rağmen uzun ve güzeldiler.
Rosena'nın yakasından aşağı inen parmaklar yakasına battı.
Rosena parmaklarını tenine sürttüğünde erkek gibi giyindiğini hatırladı.
Artık durup durmaması gerektiğini düşündü ama dudakları hareket etmedi.
Çıldıracakmış gibi hissediyordu. Vücudu artık bu adam için çaresizdi.
Rosena'nın düğmelerinin tamamen çıkması çok uzun sürmedi.
Göğsüne sarılı bandaj ortaya çıktı ama Yerhan şaşırmadı. Sanki bunu zaten biliyormuş gibi ustalıkla bandajı indirdi.
Göğsüne baskı yapan bandaj yere düştü ve loş odada büyük göğsü ortaya çıktı.
Yerhan, Rosena'nın kızarmış yanaklarını öptü.
İçgüdüleri tarafından yönlendiriliyor gibi görünüyordu ama bunu bir şekilde nazikçe yaptı.
Yumuşak dudaklar yanaklarından yağmur damlaları gibi iniyordu.
Sonra yumuşak yakasının altındaki eti hafifçe emdi.
Zevk dudaklarının değdiği yerden tüm vücuduna yayıldı.
Rosena farkında olmadan zayıf bir inilti çıkardı.
Yerhan bunu duydu ve Rosena'nın zayıf noktasını araştırdı.
Kırmızı lekeler sanki Rosena'nın beyaz tenine boya sıçramış gibi yayıldı.
"Liden."
Biraz kısık bir sesle fısıldadı. Bu bile kulağa yasak meyve kadar tatlı geliyordu.
Rosena cevap vermek yerine tırnaklarıyla hafifçe sırtını kaşıdı.
Daha sonra Yerhan, Rosena'nın dudaklarını birkaç kez öptü.
Rosena her tepki gösterdiğinde bu zevkle ne yapacağını bilmiyormuş gibi davranıyordu.
Rosena böyle bir Yerhan'a baktı. Tenleri dokunduktan sonra gözleri değişti.
İlk başta gözleri o kadar yoğundu ki dünyadaki her şeyi yakacakmış gibi hissetti ama şimdi saf bir alev gibiydi.
Rosena sanki tüm ışık dağılacakmış gibi davranırken sürekli kendini kaptırıyordu.
Rosena gözlerini kaçıramadı.
Göğsünün altındaki nabız o kadar hızlandı ki parmak uçlarına kadar ulaştı.
Hatta belki de insanların aşık olduklarında hissedecekleri şeyin bu olduğunu düşündü.
Ama bu sevgiden kaynaklanan bir hareket değildi.
Ancak şu anda bildiği tek şey bunun durdurulamaz bir şey olduğuydu.
Bu bir içgüdüydü ve artık ikisi için de birbirlerine imrenmekten başka önemli bir şey yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...