Bölüm 46

271 19 0
                                    

"A, siz Majesteleri, Veliaht Prens misiniz?"

"....."

Yerhan sessiz kaldı, ne inkar etti ne de onayladı. Daha sonra Yerhan'ın veliaht prens olduğuna ikna olan adam cesurca bağırdı.

"Lütfen köyümüzü kurtarın!"

"...Köy?"

Yerhan kaşlarını çatarak sordu.

Adam tekrar tekrar başını salladı ve yere düştü.

"Canavarlar köyümüze saldırdı. Karşı koymaya çalıştık ama rakip olamadık."

Adam konuşmak için acele ederken Yerhan bir an düşüncelere daldı.

Canavarlar genellikle ormanlar ve nehirler gibi seyrek nüfuslu yerlere saklanırlar.

Birkaç yıl önce köylere ara sıra saldırılar oluyordu ama Tiriad şövalyelerinin kalıntıları yok etmesiyle neredeyse ortadan kalktı.

Özellikle bu bölgede canavarların varlığına dair hiçbir rapor yoktu.

Garipti, eğer canavarlar ortaya çıkarsa lord İmparatorluk Sarayı'na bir bağlantı gönderirdi.

"Peki ya efendim?"

Adam elleriyle yeri kaşıyarak çaresizlikle cevap verdi.

"Lord... köyümüzü terk etti."

Yerhan sessizdi. Bu zaman zaman olmuştur. Küçük bir köy bir canavar tarafından saldırıya uğradığında, lord bunu bilmiyormuş gibi davrandı.

Özellikle, lordlar ne kadar taşralıysa, o kadar çok vergi alıyorlardı ve bölge sakinleriyle ilgilenme konusunda o kadar cimri davranıyorlardı.

"Lider, onun tamamen öldüğünü doğruladım."

Yerhan, Crayle'ın raporuna yanıt vermedi.

Artık Yerhan'ın karar vermesi gerekiyordu. Efendinin terk ettiği köyü kurtaracak mı, yoksa sadece görmezden gelip geçip gidecek mi?

İmparator, Yerhan'dan canavarları yok etmesini istedi. Ancak bu kadar küçük bir kasabayı önemsemeye yönelik hiçbir talimat yoktu.

Gösteri amaçlı olduğu için Yerhan sadece sorun olabilecek yerlere seyahat etti ve bu kadar küçük bir köy başından beri tartışılmadı bile.

İmparator için hiçbir anlamı yoktu. Yerhan gözlerini kapattı.

Rosena onun yerinde olsaydı ne yapardı?

Çok tatlıydı, bu yüzden bu şekilde geçip gitmeyeceğinden emindi. Tıpkı yedi yıl önce onu yankılar ormanından kurtardığı gibi.

"Önder?"

"...Köye gideceğiz."

Crayle dahil şövalyeler Yerhan'ın kararı karşısında durakladılar.

"Bu geceye kadar bitmiş olacak."

Rosena'ya planladığından biraz daha geç döneceğini düşünüyordu ama en azından başını onun önünde dik tutabilmek istiyordu.

Yerhan ata binerken şövalyeler hep birlikte hareket etti. Şenlik ateşini toprakla ve toplanan çadırlarla söndürün. Tüm çantaları toplamak sadece birkaç dakika sürdü.

Yerhan'ı taşıyan siyah at hemen koşmaya başladı. Ormanın içinden ve ay ışığını yansıtan beyaz ağaçların arasından geçiyordu.

Ormandan tamamen kurtulduğunda gün ışığı gibi parlak bir köy ortaya çıktı. Alevler her yerdeydi, puslu dumanlar köyün içinde bulutlar gibi dolaşıyordu.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin