Bölüm 27

458 32 0
                                    

Üçüncü Prens Sarayı sabahın erken saatlerinden itibaren kalabalıktı.

Şafak vakti dünyayı kızarmaya başladığında Rosena uyanmak ve yıkanmak zorunda kaldı.

Vücudunu, içinde gül yaprakları yüzen suyla yıkadıktan ve ince öğütülmüş inci tozu serpildikten sonra, altın kaplamalı koku yağı sürüldü.

Her şey adım adım ilerlerken Rosena, uykululuğunu yenemeyip uykuya daldı.

"Hoşuna gitti mi?"

Üçüncü Prens Sarayının yeni hizmetçisi Ella'ya sordu.

Rosena uzun bir süre uyukladıktan sonra uykusunu bir kenara itip yavaşça gözlerini açtı.

Rosena'nın uykusu aynada kendini görünce kaybolmuştu.

Şimdiki görünümü o kadar nefes kesiciydi ki her zamanki görünümü aklıma gelmiyordu.

Kalın, olgun saçları özenle kıvrılmış ve mücevherli bir tokayla sabitlenmişti.

Oldukça sabitlenmiş saçlar yumuşak bir yakayı ortaya çıkardı.

Belki de beyaz pudra sürdüğü ve canlı makyaj yaptığı için açan bir çiçek gibi tazeydi.

Rosena yanağına dokundu, sanki başka birine bakıyormuş gibi yabancı bir yüzdü bu.

Her zamankinden pek farklı olmayacağını düşündü ama bu bir makyaj değil, bir dönüşümdü.

"Çok güzelsin. Belki de solgun olduğun için her şeyde iyi görünüyorsun."

Rosena, Ella'nın iltifatı karşısında kıpırdamadan oturuyordu ve kulakları yavaş yavaş kızarmaya başlamıştı.

Bunun sadece resmi bir iltifat olduğunu bilmesine rağmen utanç vericiydi.

Tüm süslemelerden sonra gelinliğini giydi.

Elbise köprücük kemiğini ve omuz çizgisini vurgulayarak yanları açık bırakıyordu.

Göbek kısmı büzgülü, dar kesimli, sonra taç yaprakları gibi yayılan bir tasarımdı.

Şeffaf boncuklu danteller birkaç kat eklenmiş, sanki her an uçup gidecekmiş gibi.

Elbisenin kumaşı beyazdı ama ne zaman ışık alsa boncuklar hafif renklerle parlıyordu, bu da onu sade olmaktan çıkarıyordu.

Aksine, kar beyazı elbise Rosena'nın yüzünün temiz görünmesini sağlıyordu.

Elbiseyi giydikten sonra altın iplikli ve dantel işlemeli eldivenleri giydi.

Ve son olarak mücevherlerle süslü bir çiçek tacı ve bir duvak taktı.

Tüm hazırlıklarını tamamlayan Rosena, elbisesinin eteğini yakalayıp kendini kaldırdı.

Düğünden önce gelin ve damat birbirlerinin yüzünü göremedikleri için ayrı ayrı gitmek zorunda kaldılar.

Rosena, Ella'nın yardımıyla arabaya bindi.

"İli..."

Rosena, Illian'ı bir alışkanlık gibi aradıktan sonra içini çekti.

Illian çoktan Rosena'yı düğün salonunda bekliyor olacaktı.

Rosena, arabaya binerken gergin olduğu için parmak uçlarına dokunmaya devam etti.

Zaten uzun zaman önce hazırlanmıştı ama evlenmek üzereyken sakinleşemedi.

Her ne kadar boşanmayı hedefliyor olsa da evlilik yine de evlilikti.

Yerhan'la resmen çift olup imparatorluk sarayında yaşayacağını düşünmekten tedirginlik duyuyordu.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin