Bölüm 87

178 13 0
                                    

"Anne, canavar..."

Daha önce hiç görmediği devasa büyüklükte bir canavardı.

Canavarın aniden ortaya çıkmasıyla birlikte çevresinde bir anlık sessizlik oluştu. Derin karanlıkta bile canavarın gözleri alevler kadar berraktı.

Karanlıktı, bu yüzden tam olarak ne kadar büyük olduğunu anlayamadı ama bir bina kadar büyük görünüyordu. 

İmparatorluk şövalyeleri geri çekildi. Canavarlarla baş edemeyeceklerini herkesten daha iyi biliyorlardı.

Astanyalı şövalyeler bir adım geri çekildi ve canavarlara karşı temkinli davrandılar. Canavarların varlığını bilmiyorlardı, bu yüzden imparatorluk şövalyeleri gibi onlardan kaçmıyorlardı.

Ormanın içinden çıkan canavar tuhaf bir çığlık attı. Demir sürtünmesine benzeyen korkunç ses karşısında herkesin yüzü bembeyaz oldu.

Çok geçmeden canavar, yeri sarsan ayak sesleriyle şövalyelere doğru koştu.

Astanyalı şövalyeler Rosena'yı korumak için öne çıktı.

Şövalyeler kılıçlarını birden canavara doğru salladılar. Ancak keskin bıçak canavarın derisini bile çizemedi.

"Kearrgghhh!!"

Her tarafta çığlıklar vardı. Astanyalı şövalyeler yaprak gibi düşerken Rosena çığlık attı. Bu ses üzerine canavar hareket etmeyi bıraktı. Koyu mavi gözler devrilip Rosena'ya döndü.

Rosena'nın vücudu canavarın bakışını aldıktan sonra sertleşti. Rosena'ya yaklaşan canavar geniş ağzını açtı.

Sonra canavarın ağzından beyaz bir nefes çıktı.

– Ben...... türümüzün gücünü...... sende hissedebiliyorum. 

Canavarın sözleri bir kez daha duyuldu. Rosena etrafına bakındı. Ama bu sefer canavarın sözlerini sadece kendisi anlıyor gibiydi.

"Ekselânsları!"

Astanyalı bir şövalye canavara saldırıp bağırdı. Canavara herhangi bir zarar veremezdi ama bu onun dikkatini bir anlığına çekmesi için yeterliydi.

"Şimdi. Kaçmak!"

Kısa bir duraklamanın ardından Rosena hemen koşmaya başladı. Eğer kaçmazsa fedakarlığı boşuna olacaktı.

Rosena hemen ata bindi. Dizginleri tutan şövalye onlara döndü, buradan çıkın.

O anda Zigrit hızla dışarı çıktı. Elindeki kılıçla atın bacaklarını uzun bir şekilde kesti.

Acı dolu bir çığlık yankılandı ve at sendeledi.

Ata binen Rosena ve şövalye yere düşerken Zigrit, Rosena'nın saçından yakaladı.

"Nereye gidiyorsun!"

Rosena hafif bir inlemeyle başını kaldırdı.

Zigrit'in gözleri delilikle doldu.

Zigrit, Rosena'nın saçından yakaladı ve onu sürüklemeye çalıştı.

"Bırak beni!!"

Rosena'nın bağırması üzerine şövalyelerle uğraşan canavar buraya koştu.

Canavar burnuna yaklaştığı anda Zigrit kılıcı kaptı. Kısa bir an oldu ama Rosena ile temasa geçtiğinde, daha önce kıyaslanamayacak bir enerjiyle doldu taştı.

Zigrit hemen kılıcını canavara doğru salladı. Bıçak, kimsenin çizemeyeceği bir canavarın sert derisini deldi.

Yeşil kan fışkırırken canavar kükredi. Zigrit çevreyi sarsan kükreme karşısında irkildi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin