Uyumadan önce üçü uzun, çok uzun bir konuşma yaptı.
Pek önemi olmayan hikayeler vardı ve sonra aniden canavarların hikayesi ortaya çıktı.
Canavarlar İmparatorluk Sarayı'na saldırdıktan sonra imparatorluk ailesi ile canavar tarafı arasında Rosena'nın merkezde olduğu bir anlaşma imzalandı.
Canavar adam Rosena'nın isteğini kabul etti ve canavarların yaşaması için ayrılan araziye taşındı.
Yerhan ayda bir canavarlar diyarına burayı incelemesi için birini gönderiyordu.
Aynı zamanda anlaşmanın iyi yapılıp yapılmadığını ya da canavarların başka planları olup olmadığını kontrol etme amacı taşıyordu.
Ayrıca Yerhan, canavarların ülkesini yaşanacak daha iyi bir yere dönüştürmeye çalışıyordu. İnsanlar topraklarını aldığından beri onlara en azından bir ödül vermek istiyordu.
Bundan sonra canavarların ortaya çıkma sıklığı büyük ölçüde azaldı ve imparatorluk yeniden istikrara kavuştu.
"Canavarların göçü neredeyse bitti, değil mi?"
Rosena soru sorduğunda Yerhan cevap verdi.
"Dolaşan canavarlar ve yeni doğmuş canavarlar dışında çoğu göç etti."
Rosena canavarı insan biçiminde hatırladı.
Illian'a yeni kral diyen adam o günden beri ortalıkta görünmemişti.
Belki bir gün tekrar buluşurlar...
Rosena böyle düşünerek uykuya daldı.
Geceyi handa geçirdikten sonra hafif bir kahvaltı yapıp tekrar arabaya bindiler.
Fazla zamanları yoktu, bu yüzden dışarıda dinlenmek için sık sık durmuyorlardı. Ama sıkılmadı çünkü vagonda pek çok şey yapabiliyordu.
Gündüzleri at arabasında birkaç gün geçirdiler ve geceleri yakındaki bir köy hanında uyuyarak geçirdiler.
Ve İmparatorluk Sarayı'ndan ayrıldıktan sonraki beşinci günde, oyun kartlarına dalmış haldeydiler.
Arabanın hızı yavaş yavaş azaldı ve arabacının sesi dışarıdan geldi.
"Neredeyse geldik!"
Sonunda gidecekleri yere varmışlardı.
Rosena pencerenin perdelerini yavaşça kaldırdı ve manzaraya baktı.
Hedef küçük bir köydü. Doğayla iç içe olan köyün arkasında yoğun bir orman vardı.
Beyaz ağaçlarla dolu ormana bakan Rosena bunu hemen fark etti.
"Yankı Ormanı...!"
Burası ilişkilerinin başladığı yerdi.
Rosena başını hafifçe pencereden dışarı doğru eğdi ve etrafına baktı.
Son ziyaretinden bu yana Yankı Ormanı'na bir daha hiç gelmemişti.
Yerhan'la ilk kez burada tanıştı ve hayatı değişti.
Bu şekilde geri döneceğini bilmiyordu... bu yüzden bu duygu yeniydi.
Rosena bir anlığına duyguya kapılırken Illian gözlerini açtı ve sordu.
"Yankı Ormanı nedir?"
"Burası senin yaratıldığın yer."
Rosena'nın yerine Yerhan cevap verdi ve araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...