Yan Hikaye Bölüm 8

142 9 0
                                    

Akademiye kabul mektubunu aldıktan sonra Illian huzursuz oldu ve kendini odasına kilitledi.

Hiç tereddüt etmeden akademiye gideceğini söylüyordu ama aslında biraz pişmanlık duyuyordu.

Illian daha önce Rosena'dan hiç bu kadar uzun süre ayrı kalmamıştı.

Yine de akademiye gitmeye karar vermesinin iki nedeni vardı.

Biri Isaac'in sık sık akademiden bahsetmesi ve ilgilenmeye başlaması, diğeri ise zihniyet değişikliğiydi.

Eskiden annesini Yerhan'a kaptırmak istemediği için ne olursa olsun bırakmazdı ama şimdi durum farklıydı.

Yerhan Rosena'yı korumak için elinden geleni yapıyordu. Bu yüzden sevdiği annesi için yapabileceği bir şey bulması gerekiyordu.

Illian masasına oturdu ve bir plan yaptı.

Akademiye gitseydi, insanların onu kraliyet ailesinin bir üyesi olarak önemsemekten başka seçeneği kalmayacaktı.

Ama dikkat çekmek ve sorun çıkarmak istemiyordu. Eğer öyleyse, bunu ölçülü bir şekilde yapmanın en iyisi olacağını düşündü.

"Ortaokula başlayana kadar yaşıtlarımın seviyesine yetişmem gerekiyor..."

Bir süredir kalemiyle not alan Illian sandalyeden atladı. Akademiye gitmek için çantalarını toplamayı düşünüyordu.

Hâlâ bir ay kalmıştı ama işleri sonraya bırakmaktansa bunu şimdi yapmak daha iyiydi.

Illian sahip olduğu en büyük çantayı açtı.

Annesinin ona okuduğu bir çocuk kitabı... İlk yalnız uyuduğunda annesinin ona hediye ettiği bir lamba...

Açıkçası akademiye faydalı bir şeyler getirmesi gerekiyordu ama çantasını dolduran şeylerin hepsi Rosena ile ilgili şeylerdi.

Illian zaten dolu olan çantaya bakarken mırıldandı.

"Ya annemi özlersem?"

Bunu düşünmek bile onu depresyona soktu. Güçlü gibi davranıyordu ama yine de annesinin kollarında olmayı seviyordu.

Tak, tak.

Kapının çalındığını duyan Illian refleks olarak başını çevirdi.

"Illian, hadi yemek yiyelim."

Bu Rosena'nın sesiydi.

Illian yaptığı her şeyi bir kenara bırakıp kapıyı hızlı bir şekilde açtı.

Sonra kapının dışında duran Rosena nazikçe sordu.

"Aç mısın?"

Illian sertçe başını salladı ve Rosena'yla birlikte yemek odasına gitti.

Tam masaya otururken Yerhan merdivenlerden indi. Ve doğal olarak Rosena'nın karşısına oturdu.

Rosena ile Yerhan'ın arasında oturan Illian sofra takımlarını aldı.

Kısa bir süre sonra yemekler hazırlanmaya başlandı.

Uzun masa leziz yiyeceklerle dolduğunda doğal olarak Illian çorbayı ilk önce yedi.

"Rosena, şunu dene."

Yerhan tabağı Rosena'ya doğru itti.

Rosena daha sonra tabağı Yerhan'a geri itti.

"Bu senin hoşuna giden şey. Çok yemek."

Illian kepçeyi bıraktı. Pembe hava buraya kadar akıyor gibiydi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin