Üçüncü şehzadenin pek çok söylentiye neden olan düğün töreninin ardından İmparatoriçe Sarayı'nda nefes sesi duyulmadı.
İmparator Sarayı'ndan sonra ikinci büyük saray olarak kabul edilen İmparatoriçe Sarayı, insanı şaşkına çeviren ihtişamına rağmen içi soğuk bir sessizlikle doluydu.
Sarayın derin iç banyosunda onlarca kişiye yetecek büyüklükte bir küvet vardı.
Tersia tüm hizmetçilerin geri dönmesini istedikten sonra soyundu.
Koyu lacivert elbisesi yere düştü ve beyaz ayaklarını küvete doğru uzattı.
Korkunç derecede soğuk bir suydu ama Tersia kaşını bile kıpırdatmadı.
Küvete doğru giderken sakin suda bir dalga patladı.
Tersia küvete gömüldü ve başını geriye yasladı.
Her soğukkanlılığını kaybettiğinde soğuk bir banyo yapıyordu.
Bu onun yalnızca son derece gergin olduğunda (örneğin, halefini düşünemediğinde) yaptığı bir şeydi ama artık bir alışkanlık haline geldi.
"Ne kaltak."
Tersia'nın sesi sessiz banyoda çınladı.
Yerhan'ın eş olarak getirdiği kız, ölen ailenin mütevazı bir fahişesiydi.
Ailesi hiçbir şeyi olmayan düşmüş bir konttu ve annesi ve kız kardeşi bayağıydı.
Yerhan'ın eşi olarak fena değildi çünkü onun gücünü yükseltemeyen bir aileydi ama sorun bu değildi.
Yerhan bugüne kadar sanki imparatorluk ailesine katılmamış gibi sakin bir hayat sürmüştü.
İmparatorluktan uzak kaldığı ve canavarlarla savaşmak için İmparatorluk Sarayı'ndan ayrıldığı çok daha fazla gün vardı.
Bu sayede her türlü söylenti dolaşıyordu ve Tersia da onları destekliyordu.
Yerhan'ın itibarı ne kadar düşerse, imparatoriçe olarak kendisi için de o kadar az tehdit olacağını düşünüyordu.
Ancak Yerhan bir ay öncesinden itibaren değişmeye başladı.
Şu ana kadar bakımsız kalan saray onarılarak halkın karşısına çıktı.
Ayrıca bu düğün sayesinde etrafındaki dedikodular da netleşmiş oldu.
Hepsi o kadın yüzündendi.
Tersia gerginleşti. Bu fırsatla Yerhan'ın konumunu güçlendireceğinden endişeliydi.
Bu sayede en önemli sır başkalarına açıklanabilir.
Yerhan veliaht prensin yerine geçti.
Eğer böyle bir kişi öne çıkıyorsa şüphe uyandırabilecek bir şeydi.
Tersia dudaklarını sertçe ısırdı. O kadar sert ısırdı ki dudakları patladı ve tadı balık gibi demir gibiydi.
Sakinleşmek için derin bir nefes aldı ve ıslak saçlarını taradı.
Bir an aklına birkaç gün önce gerçekleşen düğün geldi.
O noktada bu, veliaht prensin düğününe kıyasla aşağılık sayılmazdı.
Nasıl yani?
Yerhan şu ana kadar imparatorluk ailesinden herhangi bir destek görmemişti.
Aldığı tek şey canavarlarla savaşmak için şövalyeler loncasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...