Bölüm 37

362 22 0
                                    

Rosena elinde koridorda asılı olması gereken bir lambayla odaya girdi.

Sanki zaman durmuş gibi, modası geçmiş eşyalar bozulmadan kaldı.

İçinde canlı bir ağaç bulunan ahşap bir masanın yanında bir kitaplık vardı. Sıkıca paketlenmiş kitaplar eski kağıt kokusunu yayıyor.

Oda o kadar büyük olmadığı için mobilyalar azdı.

Rosena, babasının yaşamı boyunca kullandığı şeylere bakarken kollarını yuvarladı. Her yer tozluydu, bu yüzden ilk önce bununla ilgilenecekti.

Rosena pencereyi açtı ve tozu silkeledi.

Kısa bir temizliğin ardından Rosena bir sandalye çekip üzerine oturdu.

– Rosena.

Sandalyeye oturduğunda sanki babasının sesini duyabiliyormuş gibiydi.

Başkalarına karşı ciddi ama kendisine karşı son derece tatlı olan babasının görünümü parlıyordu.

Rosena'yı Rania'dan ayrım yapmadan seviyordu. Yoğun programının ortasında bile Rosena'yı yürüyüşe çıkarmak için biraz zaman ayırdı.

Rosena babasıyla olan anılarını düşünürken kapalı bir çekmece buldu.

Çekmeceler gürleyen bir sesle açıldı ve Rosena içeride ne olduğunu doğruladı.

Eski bir günlük, bir zarf ve solmuş bir portreydi bu.

Rosena ilk önce portreyi kontrol etti. Rosena'ya benzeyen bir kadın hafif bir gülümsemeyle dümdüz ileriye bakıyordu.

"Kim o?"

Daha önce hiç görmediği bir insandı.

Rosena kıvırcık soluk kızıl saçlarına ve koyu kırmızı gözlerine bakıyor, bakışlarını günlüğe çeviriyordu.

Günlüğün kapağında zarif el yazısıyla 'Philian Estarot' adı yazılıydı.

Babasının günlüğüne benziyordu, bunu pervasızca okuyabilir miydi?

Bunu düşünen Rosena, babasının ona anahtarı bir nedenden ötürü vermiş olabileceğini düşünerek günlüğünün ilk sayfasını açtı.

İnce kurumuş bir gül, bir kağıdın düşme sesiyle birlikte günlükten düştü.

Yakında kırılacakmış gibi görünen bir güldü bu. Rosena gülü dikkatlice bir kenara koydu ve günlüğünün ilk bölümünü kontrol etti.

En üstte uzak geçmişte, hatta Rosena doğmadan önce bir tarih vardı.

[Hayatımın lütfu, ışığım Rosena, onunla tanıştığım için şanslıyım.]

Rosena günlüğüne yazılan isme gelince durdu.

Tekrar tekrar okuduktan sonra bile bu günlükte yazılan Rosena'nın kendisiyle ilgili olmadığı anlaşıldı.

Ayrıca üzerindeki tarih onun doğumundan birkaç yıl öncesine aitti.

Rosena yavaşça günlüğüne göz attı. Günlük boyunca adı geçen kadın Rosena soyadını taşıyan Floe Rosena'ydı.

Görünüşe göre annesi Macella ile tanışmadan önceki sevgilisiydi.

Rosena, günlüğü aracılığıyla babasıyla Floe adlı bir kadın arasındaki ilişki hakkında daha fazla bilgi edinebildi.

[Floe'nun çocuğum var.]

Rosena metni okumayı bıraktı.

Floe'nun çocukları varsa bu onun üvey kardeşi olduğu anlamına mı geliyordu?

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin