Herbet İmparatorluğu'ndaki tek akademi Elevenia.
Yüzlerce yıldır pek çok yetenekli insan yetiştirmiş, sadece imparatorlukta değil, yurtdışında eğitim almak için diğer ülkelerde de yüksek itibara sahip bir yer.
Kabul için özel koşullar olmamasına rağmen soyluların çocuklarının mutlaka okula gireceği varsayılmıştı.
Ancak geçen yıldan itibaren, onlara öğrenme fırsatı vermek için halkın da okula girmesine izin verildi.
Çünkü yetenekli olan herkese şans verilmeli.
Soylular başından beri buna karşı çıktılar ama sonunda Rosena ve Yerhan'ın isteklerine karşı çıkamadılar.
Bunun yerine bazı koşullar konuldu ve anlaşmaya varılmasının ardından geçen yılın bahar döneminden itibaren pek çok öğrenci akademiye girdi.
Burs sistemi de yeniden düzenlendi, böylece dünyanın her yerinden yetenekli insanlar bir araya gelmeye başladı.
Ancak akademiye başından beri devam eden soylu kız ve erkek çocukların çoğu bunu onaylamadı.
Bunun nedeni halkla eşit olmak istememeleriydi.
Güçlü bir üstünlük duygusuna sahip soylular, sıradan insanları açıkça görmezden geldi.
Akademi genelinde bazı profesörlerin de aynı şekilde düşünmesi nedeniyle ayrımcılığa uğrayan çok sayıda öğrenci vardı.
"Eh, bugünlük bu kadar."
"Teşekkür ederim!"
Profesörün sözleri üzerine öğrencilerin hepsi aynı anda ayağa kalktı.
Bütün gün sınıfta sıkılmış bir yüz ifadesiyle oturan Illian, kitaplarını çantasına tıktı.
Kendi standardına uymayan dersleri almaya kendini zorlamak çok sıkıcıydı.
Illian çantasıyla oturduğu yerden kalktı ve sınıf arkadaşları onun etrafında toplandı.
"Illian! Birlikte öğle yemeği yemek ister misiniz?"
Çocukların gözleri parladı.
Illian bir an çocuklara baktı ve başını salladı.
"Doğrudan yatakhaneye gitmek istiyorum."
"Ah, akademik festivale hazırlanmakla meşgul olmalısın!"
Bunun özel bir nedeni yoktu ama Illian sinir bozucu olduğu için evet cevabını verdi.
Birlikte öğle yemeği yiyememeleri üzücüydü, bu yüzden çocuklar başka önerilerde bulundular.
"O halde birlikte yurda yürüyelim."
Sonunda Illian çocuklarla birlikte ilkokul binasını terk etti.
Çocuklar yatakhaneye kadar Illian'ın etrafını sardılar ve kuşlar gibi gevezelik ettiler.
Illian sınıf arkadaşları arasında popülerdi. Küçük çocuklar dış görünüşe önem verirler.
Çocukların mücevher gibi ışıltılı bir görünüme sahip olan Illian'la arkadaş olmak istemeleri doğaldı.
Durmaksızın konuşan çocuklar bir an durup manzaraya baktılar.
Düne kadar görülmeyen şeyler vardı. Sokaklar çiçeklerle süslendi, her dükkâna bayraklar asıldı.
Ayrıca yol boyunca ilk kez gelen ziyaretçiler için tabelalar da asıldı.
"Bir şeyler çok değişti. Bir sürü insan var."
"Bunun akademik festivale hazırlık nedeniyle olduğunu düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...