Bölüm 101

396 14 0
                                    

Taç giyme töreni gününde tüm İmparatorluk Sarayı şafaktan itibaren aydınlandı.

Rosena her zamankinden erken uyandı, sabah Yerhan'ı selamladı ve şafak vakti banyo yaptı.

Ametist taşından yapılan küvet, kuzey dağlarından gelen buzul suyuyla doldurulmuş ve şafak çiyiyle birlikte gül yaprakları yüzüyordu.

Rosena banyosunu üç hizmetçinin yardımıyla bitirdi. Daha sonra Achalera Adaları'ndan uçakla getirilen çok ince doğranmış inciler ve altınlar vücuda uygulandı.

Açık tenine baktığında o gün için fazla müsrif davranıp davranmadığını merak etti. Ancak bu bile taç giyme prosedürlerinden biri olduğundan Rosena bekledi.

Rosena ciltteki tüm tozu çiçek kokulu yağla erittikten sonra tuvalet masasının önüne oturdu. Sonra baş nedime olan Ella ve diğer beş hizmetçi hemen Rosena'ya sarıldılar.

Rosena'yı imparatorluğun en güzel kadını yapmak için çok çalıştılar.

Uzun süredir makyaj üzerinde çalışan hizmetçiler Rosena'nın saçlarını düzeltti. Her iki taraftaki saçlar katlanmış ve geri kalan saçlar doğal olarak gerilmiştir.

Bazı dekorasyonları düzenlemeyi bitirdikleri zaman, her türlü aksesuar onun önünde sergilendi.

Rosena, kırmızı mücevherli kolye ve küpeleri tercih etmekte tereddüt etmedi. Daha önce Yerhan ve Illian'ın hediyesiydi.

Kolye boynuna takıldığında Rosena memnun bir şekilde gülümsedi.

İkisinin kendisi için bir kolye seçtiğini düşününce gülümsedi.

Kolyeyi ve küpeleri takan Rosena oturduğu yerden kalktı.

Rosena bir elbise giymek için kollarını açtı. Kat kat kırışıklı elbise bir dalga gibi aşağı iniyordu. Beyaz, altın iplik işlemeli elbise her zamankinden çok daha renkliydi.

Sonunda Ella, Rosena'nın omzuna bir pelerin taktı. Koyu kırmızı pelerin mevsime göre kalın ama ağırbaşlıydı.

Tüm hazırlıklar bittiğinde güneş tepedeydi.

"Majesteleri, Markiz Lionel burada."

"Gerçekten mi? Lütfen ona içeri girmesine rehberlik edin."

Rosena hizmetçinin sözlerine sevindi.

Çok geçmeden Ibella içeri girdi.

Rosena'yı gören Ibella dimdik ayaktaydı. Sanki büyülenmiş gibi Rosena'ya baktı.

"İbella mı?"

Rosena sevgiyle adını söylediğinde Ibella hareket etti.

"Özür dilerim Majesteleri... Bugün çok güzelsiniz."

"Teşekkür ederim."

Rosena parlak bir şekilde gülümsedi.

Ibella bunu gördükten sonra tekrar kaskatı kesildi ve kızardı.

Uzun süre Ibella'nın iltifatlarını dinledikten sonra Rosena, gitme zamanının geldiğini fark etti.

"Sonra görüşürüz."

Rosena hafifçe el salladı ve odadan çıktı. Elbise ve pelerin o kadar uzundu ki Rosena'nın elbiselerini tutmak için iki hizmetçiye ihtiyaç vardı.

Binadan çıkan Rosena, mücevherler ve çiçeklerle süslenmiş altın bir arabaya bindi ve pencereden kendine baktı.

Boynu mükemmel bir şekilde dekore edilmişti ama başının üstünde hiçbir şey yoktu.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin