Bölüm 55

273 16 0
                                    

Gece koyulaşıyor, şenlik olgunlaşıyordu.

Ebeveynler uykulu çocuklarını sakinleştirmek için eve doğru yola çıktılar ve artık ziyaretçilerin çoğu sevgiliydi.

Rosena, müzik kutusunu tutmayan eliyle Yehan'ın elini tutarak yürüdü.

Artık evlerine giden bir sürü insan vardı ve kesişen yollar yoktu ama doğal olarak el ele tutuşuyorlardı.

İkisi bu festivalde gerçekten çok şey yaptı. O kadar çok anısı vardı ki sayamadı bile.

Rosena ve Yerhan hana dönmek için yolda yürüdüler.

Rosena dönüş yolunda bir dükkanda durdu. İçeriye her türlü maske asılmıştı.

Rosena eşyalara hafifçe göz attı ve sevimli bir tavşan maskesi aldı.

Gözleri kapatabilecek bir maskeydi ama büyük kulakları etkileyiciydi.

"Rosena mı?"

Yerhan aradığında Rosena sessizce maskeyi yüzüne taktı. Sonra Yerhan sanki donmuş gibi kasıldı.

İri gözlü ve kulaklı sevimli tavşan maskesi Yerhan'ın sağlam vücuduna hiç yakışmıyordu.

"Pff... hahaha..."

Bunu gören Rosena sonunda kahkahalara boğuldu.

Rosena'nın kahkahasını ilk kez duyan Yerhan gerçekten hareket edemiyordu.

Uzun süre gülmeden duramayan Rosena gözlerini sildi. Böyle gülmeyeli ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu.

"Bunu sana yüklediğim için üzgünüm."

Rosena maskeyi çıkardığında Yerhan'ın garip yüzü ortaya çıktı. Rosena onun yüzüne baktı ve yine kahkahalara boğuldu.

Serin gece esintisiyle akan kahkahalar canlandırıcıydı.

"Bir tane alacağım."

Rosena, bunu Illian'ın üzerinde denemesi gerektiğini söyledi ve Yerhan'ın taktığı maskeyi satın aldı.

Rosena yavaşça yürürken şunları söyledi.

"Bugün harika vakit geçirdim. İlk defa bir festivalde bu kadar çok bulundum."

"Bu bir rahatlama. Benim de ilk defa bir festivale katılışımdı."

"Gerçekten mi?"

Rosena ona bunu beklemediğini gösteren bir ifadeyle baktı.

Bir sürü yiyecek satın aldı ve dartta çok iyi.

Pek çok festivale gittiğini sanıyordu.

Ancak o zaman Yerhan'ın kendisine karşı çok düşünceli ve samimi davrandığını fark etti.

Rosena yavaşça göğsüne bastırdı. Kalp atışının sesi keyfiydi.

'Benimle ilgili sorun ne?'

Rosena sanki kendi kendine konuşuyormuş gibi ağzından kaçırdı. Bazı nedenlerden dolayı elleri ısınıyor gibiydi.

Farkına varmamak için gözlerini başka tarafa çevirdi ama sonunda tüm dikkati avucundaydı.

Rosena ve Yerhan sessizce hanlarına doğru yürüdüler.

Hiç konuşma yoktu ama göğsündeki kargaşadan dolayı hiç de sessiz değildi.

Rosena hana vardığında Illian'ın uyuduğu odanın önünde durdu.

"Bugün Illian'la yatacağım."

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin