Rosena ve Yerhan hana ancak akşam döndüler.
Rosena, Illian'ın aç uyanacağından endişeliydi.
Ancak ikisi bir süredir geri dönmemiş olsa da Illian pek memnun görünmüyordu.
Rosena odaya baktı ve tuhaf bir şey fark etti.
Dışarı çıktığında mutlaka perdeleri çekmişti ama pencere sonuna kadar açıktı.
Ayrıca masada iki çay fincanı vardı.
"Biri mi geldi?"
"HAYIR."
Illian başını salladı.
"Ama 2 fincan var... Şövalyelerle birlikte miydin?"
"İkisini de içtim!"
İki çay fincanı çıkarıp ikisinden de mi içti?
Bir şeyler tuhaftı ama Rosena daha fazlasını sormadı.
Illian bunu saklamak istiyormuş gibi görünüyordu, bu yüzden bunu bir sır olarak saklamayı düşündü.
Biraz geç akşam yemeğinden sonra üçü yıldızları görmeye çıktılar. Etraf karanlık olduğu için yıldızlar daha parlaktı.
Mindere uzanıp yıldızlara bakıyorlardı, Yerhan onlara takımyıldızlarını anlattı.
Daha sonra tesadüfen Rosena ve Yerhan'ın aynı takımyıldıza sahip olduğunu öğrendiler.
Farklı bir takımyıldızı olan tek kişi olan Illian, aynı takımyıldızına sahip olmak istediğini mırıldandı.
Sonra Yehan ciddi bir şekilde konuştu.
"Takımyıldızını değiştirmemi ister misin?"
"Nasıl?"
"...İmparator bunu yapabilir."
Rosena, takımyıldızının adını hemen değiştirebileceğini söylediğinde kısaca çocuğa iyi bir şey öğretmesi gerektiğinden yakındı.
Böylece üçü İmparatorluk Sarayı'nı tamamen unuttu ve huzurlu bir tatil geçirdi.
Yolculuk kısa olmadığı için pek çok şey yaşandı ama çoğu sorunsuz geçti.
If there was something that could be counted as an incident, it was the discovery of Yerhan's identity while stopping by a village.
Yelvin accidentally called him 'Your Majesty' and raised suspicions about the rare combination of light blond and red hair.
Naturally, the village turned upside down, and as they were about to hold a welcome festival, they had no choice but to leave the village without being able to rest properly.
After their golden vacation, they returned to the Imperial Castle.
Everyone was busy because they had to deal with the undone matters as soon as they came back.
***
Time passed quickly, and the day Illian left for the academy drew near.
Rosena saw Illian off in front of the Summer Palace.
"It's the changing season, so wear warm clothes even if it's a little hot..."
The words of encouragement and advice did not end.
Rosena endişelenirken Illian mırıldandı.
"...Bir ay sonra döneceğim."
Bir ay sonraki Kuruluş Günü'nde akademi bir hafta süreyle kapalı olacaktı. Yine de Rosena endişelenmeden edemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...