Bölüm 44

294 23 1
                                    

Çay fincanları birkaç kez daha boşaltılıp tekrar dolduruldu ve kuş cıvıltıları giderek azaldı.

Asilia çay fincanını aldı ve yanında oturan kadınla konuştu.

"Neyse bu sefer sen geldin. Markiz Lionel."

Adı söylenen kadın, Rosena'ya dikkatle bakan genç bayandı.

"Bir sorun olduğunu düşündüm çünkü davetiye göndersem bile gelmedin."

Asilia'nın Markiz Lionel'a yakınmış gibi davranmasının bir nedeni vardı.

Lionel Markisi imparatorluğun en eski ailelerinden biriydi.

Değerli aile birkaç kez bir imparatoriçe yetiştirmişti ve gayrimenkulleri olduğu için topraklarında çok sayıda sakin var.

Birkaç yıl önce Marquis Lionel ile evlenen Ibella, batı bölgesindeki bir markinin tek çocuğuydu.

Ibella'nın ebeveynlerinin ticaretten bir servet kazandığını ve batıya sıkı sıkıya tutunduğunu söylemek abartı olmazdı.

Asilia böyle bir Ibella'yı kendi tarafına çekmek için sabırsızlanıyordu.

Veliaht prensi devirip ikinci prens olan kocasını tahta geçirme hırsları vardı.

Ancak bunun gerçekleşmesi için onu destekleyecek bir güce ihtiyacı vardı ve Lionel Markisi'ni erken fark etti.

Ancak Ibella daveti asla kabul etmedi. Geri gelen tek şey ret yanıtıydı. Ancak Asilia'nın vazgeçebileceği boyut bu değildi.

Asilia ısrarla davetiyeler gönderdi ve sonunda Ibella'dan katılacağını söyleyen bir yanıt aldı.

Sessizce oturan Ibella ilk kez ağzını açtı.

"Biriyle tanışmak istediğim için buradayım."

Bu kelime üzerine Asilia şaşkın görünüyordu.

Sonunda yüzünü göstermeye geldiğini düşünüyordu ama bunun nedeni başka biriyle tanışmak istemesiydi.

Asilia onun kendisine düşmeme tavrına bozuldu ama gülmeye çalıştı.

Başkası olsaydı onu hemen dışarı atardı. Ancak Ibella Lionel, Asilia için gerekli bir eldi.

"Bundan sonra beni daha sık görmeye gel."

Asilia ustaca gülünce etrafındaki insanlar da güldü.

Bastırılmış atmosfer biraz geri döndüğünde Asilia başka bir konuyu gündeme getirdi.

"Bir düşünün, başkentte yeni bir soyunma odası vardı..."

Bu aralar insanların en çok ilgi gösterdiği soyunma odasıyla ilgili bir hikayeydi. Daha sonra sohbetin konusu hızla kıyafetlere kaydı.

"Rael soyunma odasının tamamen dolu olduğunu söylüyorlar."

"Ah, bayan için de mi? En az üç ay beklemem gerektiği söylendi."

Tanıdık soyunma odası ismi söylendiğinde Rosena bir süre dinledi.

Daha önce Yerhan'la birlikte ziyaret ettiği soyunma odasıydı. Tabii ki orada Macella ve Rania ile tanıştı.

Rosena'nın yüzü ikisini düşününce hafifçe asıldı.

"Hanımefendi, elbisenin rengine bayıldım."

Kıyafetlerin hikayesi tartışma konusu olunca iltifatlar yine devam etti.

Ancak çoğu benzer elbiseler giyiyordu, bu yüzden sadece birkaç iltifat vardı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin