"Ben, veliaht prens adına canavarları yenen Tiriad Şövalyelerinin Kaptanıyım."
"!"
Herkes bu tek kelimeyle nefesini tuttu.
Herkesin sımsıkı inandığı gerçeğin köklerinin tam olarak ortaya çıkması, süregelen güvensizliğin fitilini ateşledi.
Veliaht prensin baş edemediği canavarı ziyafet salonunda kolaylıkla öldüren Yerhan.
Ve Yerhan sürgünden ayrılır ayrılmaz canavarlar beklenmedik bir şekilde ortaya çıktı.
Tüm koşullar mükemmel bir şekilde uyumluydu.
"Yerhan Herbet!!"
Buz gibi beyaz görünen İmparatoriçe bağırdı.
Sesini hiç yükseltmeyen İmparatoriçe onu azarlayınca mırıldanmalar bir anda kesildi.
İmparatoriçe Tersia oturduğu yerden fırladı ve doğrudan Yerhan'a baktı.
"Yasayı çiğnedin ve şimdi yalan söylüyorsun! İmparatorluğu koruyan Veliaht Prens Zigrit Herbet'tir."
Ancak İmparatoriçe konuşmayı bitirir bitirmez biri yas tutan biri olarak oturduğu yerden ayağa kalktı.
Bir, iki ve ayakta kalanların sayısı artmıştı.
İmparatoriçe şaşkınlıkla yüzünü buruşturdu.
Ayağa kalkanlar da bir anda paltolarını çıkardılar.
Sıradan paltonun içine gizlenmiş siyah üniforma ortaya çıktı.
Göğüsteki altın işlemeler Tiriad'ın simgesiydi.
Soylular onlara şaşkın bir yüzle baktılar. Isaac bu tür soylularla konuşmaya devam etti.
"Efendimiz Üçüncü Prens Yerhan Herbet'tir."
"....Aman Tanrım."
Soylular arasında birisi inledi.
Gerçek artık saklanamayacak hale gelince Zigrit çığlık attı.
"Onları buradan çıkarın!"
Mekanın etrafında sıra halinde bekleyen kraliyet ailesinin şövalyeleri vücutlarını uyum içinde hareket ettiriyordu.
Yas tutanların oturduğu yere yaklaştıklarında Tiriad şövalyeleri de hep birlikte kılıçlarını çıkardılar.
Kısa süre sonra cenaze salonu kaosa sürüklendi. Kılıçlar ve kılıçlar şiddetli bir şekilde çarpıştı.
Demir çarpma sesleri, bağırışlar ve çığlıklar cenaze salonunu doldurdu.
İmparatorluk şövalyelerinin sayısı Tiriad şövalyelerinden çok daha fazlaydı.
Ancak Tiriad şövalyeleri imparatorluk şövalyelerini sanki korkuluklarla uğraşıyormuş gibi ustaca kestiler.
Geçtiğimiz birkaç on yılda hiç savaşa katılmamış imparatorluk şövalyeleri savaşta zayıftı.
Bu, imparatorluk şövalyelerinin Tiriad şövalyelerinin kılıç ustalığını ilk kez görmeleriydi.
Güzelliğe öncelik veren geleneksel kılıç ustalığının aksine, savaşa hazırlanırken hızlı ve güçlüydü.
Isaac ve Crayle şövalyeleri yenmek için işbirliği yaptı. Crayle şövalyeleri zırhlıyla uzaklaştırdığında Isaac geri kalanları da kesti.
Üç şövalye, elinde kılıçla çılgına dönen Yelvin'in üzerine koştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...