Yerhan konferansa faytonla geldi.
Halen Üçüncü Prens Sarayı'nda kaldığı için başka bir saraya yürüyerek gitmek sakıncalıydı.
Konferans salonunun kapısının önünde duran Crayle ve Elsid hafifçe eğilip kapıyı ardına kadar açtılar.
İfadesini tamamen silen Yerhan odaya girdi.
Ezilme ve heybetli adımların sesi birçok seste açıkça duyuldu.
Konferans odasında oturan soyluların sözleri bir anda kesildi.
Soyluların hepsi koltuklarından kalktı ve kraliyet ailesini selamladı.
Yerhan, İmparator ve Veliaht'ın boş yerlerini teyit ettikten sonra pelerinini arkasına atıp ileri doğru yürüdü.
Son toplantıda imparatorun en uzağında oturan Yerhan, bu kez boş olan veliaht koltuğuna Yerhan oturdu.
Bu kasıtlı değildi. Çünkü burası tüm soyluları bir bakışta görmek için iyi bir yerdi. Ancak Yerhan'ın düşüncesinin aksine soylular birbirlerine bakmakla meşguldü.
Kendi aralarında Yerhan'ın veliaht koltuğuna oturma niyetinin ne olduğunu tartıştılar.
Yerhan oturdu ve etrafına baktı.
Soylulara bakan Yerhan bir an onlara bakmayı bıraktı. Bakışlarının sonunda Eloa Dükü vardı.
İmparatoriçenin babası ve veliaht prensin anne tarafından büyükbabasıdır. O da Yerhan'ı öldürmeyi göze alan ve ona karşı temkinli davranan biriydi.
Eloa Dükü bu görüntü karşısında irkildi. Ama hâlâ gergin bir çenesi vardı.
İmparatoriçe ve veliaht prens bir anda kaybetmişlerdi ama onun hala inandığı bir şey vardı. İkinci prens Zeref aynı zamanda imparatoriçenin oğlu ve Eloa Dükü'nün torunuydu.
Tahtın verasetinin yüksek önceliği nedeniyle kendinden emin kaldı.
Ve muhafazakar soylular Eloa Dükü'nün yanında oturup Yerhan'a bakıyorlardı.
Yerhan'ın ifadesiz yüzünden alaycı bir bakış geçti.
Görünüşe göre birkaç ay önce Eloa Dükü ve imparator, Yerhan'ı burada suçladılar. Sanki dün gibiydi ama birkaç ay içinde işler tersine döndü.
Yerhan oturduktan kısa bir süre sonra ikinci şehzade Zeref ortaya çıktı.
Yuvarlak gözlük takıyordu ve bir kraliyet ailesine göre sadeydi.
Genellikle bu tür yerlere davet edilmese de bugün dışarıda bırakılamazdı.
Eloa Dükü Zeref'i görür görmez rahatlamış görünüyordu.
İkinci prens Zeref, Dük Eloa'yı kurtaracak tek ipti.
Bir süredir ortalığı karıştıran soylular, ona saygı duruşunda bulundu.
Etrafına bakındı ve gözleri Yerhan'la buluşunca irkildi. Korkmuş küçük bir canavara benziyordu.
Herkes otururken büyük konferans salonunda bir anlık sessizlik oluştu.
Gündemi her zaman imparator çiziyordu. Ancak imparator olmadan toplantıyı kimin yöneteceğine karar verilmemişti.
Yerhan soyluların birbirlerine bakışlarına içten içe güldü.
Yerhan ile Eloa Dükü'nün arkasında veya arasında kimin duracağına dair dönen kafalarının sesini duyabiliyormuş gibiydi.
Yerhan sessiz konferans salonunda ağzını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...