Bölüm 53

301 18 1
                                    

"Rosena mı?"

Yerhan sessizce Rosena'ya seslendi.

Rosena kendine geldi ve başını kaldırdı. Sonra şaşırmış gibi dikkatle sordu.

"Ne sandın?"

"Ah, sadece... güzelliği karşısında büyülendim."

"...Böylece?"

Rosena konuyu değiştirmek için etrafına baktı. Şimdi insanların denize gelmeleri için en yoğun sezon ama sadece birkaç kişi görüldü.

"Bu arada çok fazla insan yok."

"Birçok insanın gittiği sahilden biraz uzakta."

Rosena ikna olmuş bir halde başını salladı.

"Anne, ayaklarımı ıslatmak istiyorum."

Illian bunu Rosena'nın elini sıkıca tutarken söyledi. Rosena, Illian'ın istediği gibi denize gitti.

Elbisenin eteğini hafifçe kaldırdığında deniz suyu dizlerine kadar ulaştı. Soğuk deniz suyu ayaklarına değdiğinde Illian sırıttı.

Rosena ile suda oynamak çok eğlenceli görünüyordu.

Yerhan, Rosena'nın Illian'la suda oynadığı sahneyi izledi. Sanki her sahneyi gözlerinde yakalamak istiyormuş gibiydi.

Ayaklarıyla oynayan Rosena kuma basarken sordu.

"Denize çok gittin mi?"

"Buraya kişisel olarak ilk defa geliyorum."

Yerhan yavaşça bakışlarını indirdi ve dizlerini büktü. Sonra çantasından bir havlu çıkarıp Rosena'nın ayaklarını sildi.

Yumuşak havlu ayaklarına dokunduğunda Rosena'nın yüzü kızardı.

"Kendim silebilirim..."

"Dengeyi sağlamak zor."

Yavaşça cevap veren Yerhan ayakkabılarını giydi.

Hatta Yerhan eğilip Illian'ın ayaklarını iyice sildi.

"İshak'tan, denize geldiğinde adını bırakman gerektiğini duydum."

"Gerçekten mi? Bunu hiç duymamıştım."

Rosena başını eğdi ve Yerhan'ın bir şeyler yapmasını izledi.

Yerhan, Rosena'nın adını kuma yazdı. Sonra yanına kendi adını yazdı ve son olarak Illian'ın adını kazıdı.

Beyaz kumların ortasında üç isim kaldığında Rosena gözlerini alamadı.

Yan yana kazınan üç kişinin isimleri onların gerçekten aile olduklarını söylüyor gibiydi.

Denizin ılık esintisi yüreğine işledi.

Rosena, dalgalar gelip silinene kadar uzun süre isimlere baktı.

***

Batan güneş suyu kırmızıya boyadığında üçü denizden çıktı.

Bu şekilde ayrılmak üzücü oldu ama bugün burada uyuyup yarın sabah erkenden geri dönmeye karar verdiler.

Bir faytonla köye girip işlek caddeden çıktılar. Sakin bir deniz olduğu için köyün küçük olacağını düşündü ama beklenmedik bir şekilde büyüktü.

Her mağazanın etkileyici bir tabelası vardı ve her evde beş renkli bir lamba vardı.

Rengarenk ışıklar sokakları süslerken Rosena gözlerini pencereden alamadı. Gündüz denizin çok güzel olduğunu düşünüyordu ama geceleri köy de muhteşemdi.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin