Uzun süre uykuya daldı.
Yavaşça oturduğu yerden kalkan Rosena bir an boş boş tavana baktı.
"Ne zaman uyuyakaldım?"
Ne kadar düşünürse düşünsün yatağa yürüyüp orada uykuya daldığını hatırlamıyordu.
Rosena kendini kaldırdı ve örtüleri çıkardı. Yumuşak ipek pijamalar giymişti.
"...!"
Yatmadan önce olanları hatırlayan Rosena başını battaniyeye attı.
Çılgın, Rosena bunu tek kelimeyle tanımladı. Birlikte banyo yapmaları bir yana, nasıl oldu da...
Ensesine kadar kırmızı olan Rosena derin bir nefes verdi. Kısmen ruh hali suçluydu ama bu sefer farklıydı.
Mantıklılığını kaybetmemişti ve olağandışı bir çekime kapılmış gibi aceleye getirilmemişti. Düşünecek vakti olmasına rağmen ona bizzat ulaştı.
"Ahhh!"
Rosena avucuyla battaniyeye vurdu. Utandığı ve utandığı için dayanamadı.
Rosena birkaç ay önce söylediklerini hâlâ hatırlıyordu.
Yerhan'la yeniden bir araya geldiği gün, kendisinin söyledikleri canlı bir şekilde aklına geldi.
– Durumum... boşanmak.
– Çünkü birbirimizden hoşlandığımız için evlenmiyoruz.
– Seni sevmiyorum. O zamanlar bu sadece bir hataydı.
Bunun bir hata olduğunu söylemek için elinden geleni yapıyordu ama artık bunun bir hata olduğunu söyleyemezdi.
Son zamanlarda biraz daha yakınlaştıklarını düşünüyordu ama...
Rosena battaniyesi buruşmuş halde hareketsiz oturuyordu.
"Ondan hoşlanıyor muyum?"
Kendi kendine mırıldandı. Ve şaşkınlıkla başını salladı.
Şimdiye kadar inkar ettiği bir sorunla karşı karşıya kalmaktan utanıyordu.
Ondan hoşlanmadığına dair beynini yıkadığında, onun yüzünü düşündüğünde kalbi sarsılıyordu.
Rosena çok zor bir sonuca vardı.
Onu kalbinde taşıyor.
Rosena saçını tuttu.
Onunla neden sevişmişti? Kesinlikle geçen seferki kadar mantıksız değildi. Mavi gözleri her zamanki gibi net ve güzeldi.
Düşününce Yerhan beklenmedik bir şekilde sürekli onunla ilgileniyordu. İlk önce o uzandı ve bu onun daha iyi hissetmesini sağladı.
Herkes bunun hoşlandığı biriyle yapılabilecek bir şey olduğunu söyleyebilirdi. Ancak Yerhan hiçbir zaman Rosena'dan hoşlandığını söylemedi.
O sırada ondan sadece iyi bir çiftmiş gibi davranmasını istedi.
Aniden veliaht prensin söylediklerini hatırladı.
– Yerhan seninle bu yüzden evlendi. Senin gücüne ihtiyacı var.
Rosena başını salladı. Doğrulanmamış bir gerçeğe inanmazdı. Daha da önemlisi veliaht prensin sözleriydi.
Ancak bir veya ikiden fazla tuhaflığın olduğu açıktı.
Yerhan ve babasının imparatorluk ailesiyle tanışmama isteğinin tuhaf çekiciliği... Gerçek kadar canlı bir rüya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
Chick-LitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...