Bilinci yerine geldiğinde çoktan arabanın içindeydi.
Zigrit, bir daha asla hata yapmayacakmış gibi, kolayca saldırıya uğrayan tüm yerlerden kaçındı.
Rosena başkente penceresiz bir vagonda hapsedilmiş olarak geldi.
Bu arada Rosena ile yalnızca güç kazanmak için fiziksel temas halindeydi.
Rosena o kadar güçlü bir şekilde isyan etti ki pek fazla temas kuramadı, bundan bile fena halde nefret ediyordu.
Rosena, kolları şövalyelerin elindeyken arabadan indi. Rosena'yı Veliaht Prens Sarayı'nın en derin odasına ittiler.
Bütün pencereler demir parmaklıklarla kapatılmıştı ve kapı da alttan açılan, içeriden açılamayan bir kapıydı.
Kapıyı çaldı ve günlerce çığlık attı ama kimse cevap vermedi.
Yemek vakti geldiğinde sadece tepsiler sessizce içeri itiliyordu.
Lüks mobilyalarla dolu geniş bir odaydı ama Rosena için orası bir hapishaneydi. Kimseyle tanışamıyordu ve deliriyormuş gibi hissediyordu. Rosena'nın dikkati ne zaman dağılsa Illian'ı düşünüyordu.
Illian için buradan kaçıp Astania'ya dönmek zorundaydı. Ancak tüm orijinal planlar ters gitti ve artık ona yardım edecek kimse yoktu.
Hayal kırıklığına uğrayan Rosena gözlerini sıkıca kapattı.
"Kendi adına düşünmelisin."
Ama umut yoktu, sadece umutsuzluk vardı. Buradan çıkmak için bir şeyler yapmalı...
Dışarıdan kilidin açılma sesi duyuldu. Kapı açılır açılmaz Rosena başını kaldırdı.
Zigrit açık kapıdan içeri girdi. Rosena kaskatı kesildi ve tekrar içeri adım attı.
Birkaç gün sonra ortaya çıkan Zigrit kapının önünde durup Rosena'ya baktı.
"Bir süredir yemek yemediğini duydum."
"...."
"Yıkılırsan ne yapardın?"
Sanki Rosena için endişeleniyormuş gibi nazik bir şekilde konuşuyordu ama gözleri soğuktu. Sanki kıymetli bir şeyin üzerinde çizik arıyormuş gibi bir tavırdı.
El değmemiş yiyeceklere baktı.
"Senin yemek yemen gerekmiyor mu? Ulusal cenazeye katılmak için."
Rosena ulusal cenaze töreniyle ilgili sözleri duyunca irkildi. Bunu fark eden Zigrit oldukça sakin bir yüzle konuşmaya devam etti.
"Bir hafta sonra cenazesi kaldırılacak. O zaman sen de üçüncü prenses olarak katılmalısın."
Rosena şaşkınlıkla Zigrit'e baktı. Ulusal bir cenaze töreni düzenleneceğini biliyordu ama kendisinin kendisini davet etmesini beklemiyordu. Ona baktı, neyin peşinde olduğunu merak etti ve Zigrit sanki akşam yemeğinden bahsediyormuş gibi sakince konuştu.
"Ulusal cenaze töreni biter bitmez boşanma davası açacağız."
Kimin boşanma davası olduğu sorulmadan belliydi.
Kont Estarot, geçen gün ölen Rania'dan boşanma davası açtı ve kazandı. Emsal olduğu için Yerhan ile Rosena arasındaki boşanma davası sorunsuz ilerleyecekti.
"Asla senin yoluna gitmeyecek."
Rosena soğukkanlılıkla ateş etti. Sonra Zigrit'in yüzündeki gülümseme kayboldu.
Zigrit ileri doğru yürüdü ve Rosena'nın önünde durdu. Sonra hızla uzanıp Rosena'nın bileğini tuttu ve hırladı.
"Hayatının geri kalanında bu şekilde kilitli kalmak istiyorsun, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...