"Bir deneyeceğim!"
İzleyenler arasında bir adam elini kaldırdı.
Çevresindeki insanlar tezahürat yaparken kendinden emin bir yüzle öne çıktı.
"Şimdi on tane küçük ok var. En iyi puanı almak için kullanabileceğiniz tek şey bu.
Tüccar adama birkaç küçük ok verdi. İnsanların tezahüratları arttıkça Rosena tedirgin olmaya başladı.
Daha önce Rosena'ya dikkat eden Yerhan alnını hafifçe daralttı.
Birincilik ödülü olarak çıkan müzik kutusunu görünce Rosena'nın yüzü alışılmadık bir hal aldı. Görünüşe göre Rosena o müzik kutusunu istiyordu.
Yerhan kollarını hafifçe uzatarak şunları söyledi:
"Aslında dart oynamayı seviyorum."
"Gerçekten mi?"
Rosena şaşkınlıkla Yehan'a baktı. Rosena'nın gözleri tekrar Yerhan'a döndüğünde sordu.
"Görmek istermisin?"
Rosena şaşkınlıkla başını salladı. Daha sonra tüccarın sesi duyuldu.
"Meydan okuyabilecek başka kimse yok mu?"
Ancak rakipler kolay kolay çıkamadı.
"Hiç kimse?"
Tüccar üzgün bir yüzle sesini yükseltti.
O zaman öyleydi.
"Bir dakika bekle."
Seyirciler arasında bulunan Yerhan kolunu kaldırdı. Herkesin dikkati Yerhan'a çevrildiğinde öne çıktı.
"Meydan okumayı kabul edeceğim."
Tüccar Hant, ülkenin her yerindeki festivalleri gezen profesyonel bir tüccardı.
Hant, müşteri gibi davranmak ve dart atmak için bir tuzak kiraladı ve gerçek müşterilere hafif kavisli bir dart verdi.
Şu ana kadar birincilik ödülünü kazanmaya çalışan birçok müşteri oldu. Ancak hiçbiri Hant'ın kiraladığı adamı yenemedi.
Bu gidişle giriş ücretini hiçbir kayıp yaşamadan silebilecektir.
Ta ki o adam çıkıp gidene kadar.
"Yapmaya çalışacağım."
Hant öne çıkan adama baktı.
Gece hava karanlık olduğundan yüzünü iyi göremiyordu ama çok yakışıklı bir adam olduğunu söyleyebilirdi.
Hant, görünüşünden dolayı dikkati dağılarak bir süre hareketsiz durdu, sonra aklı başına geldi ve alkış aldı.
"Yeni bir rakip!"
Seyirciler tezahürat yaptı. Hant içten gülümsedi ve yeni rakibine baktı.
Dart konusunda kendine oldukça güveniyor gibi görünüyordu ancak hazırlanan oklarla 3 sayıdan fazla puan almak zor olacaktı.
Hant'ın tuttuğu bir adam ve meydan okuyan sarışın bir adam yan yana duruyordu.
Tuzak önce bir pozisyon aldı, sonra küçük bir oku kaptı ve kolunu ileri doğru fırlattı. Ardından ışık sesiyle birlikte 9. noktaya bir ok isabet etti.
"Hmm, 10 puan alabilirdim ama bir hata yaptım."
İlk önce dartı atan tuzak yorum yaptı. Çevredekiler alkışlamaya ve mırıldanmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...