Ülkenin kuruluş kutlamalarının üçüncü gününde ziyafet ve diğer kraliyet etkinlikleri iptal edildi. Ancak imparatorluk halkının hiçbir şey bilmemesi nedeniyle başkentteki festival devam etti.
Bir canavarın ziyafet salonuna saldırması soyluları şok etti.
Şu ana kadar soylular güvenli bir bölgede yaşadıklarını sanıyorlardı. Bunun nedeni, canavarların başkentte ortaya çıkmasının üzerinden çok zaman geçmiş olmasıydı, dolayısıyla onu daha önce hiç görmemişlerdi.
Ancak imparatorluğun en sıkı korunan yeri olan İmparatorluk Sarayı'nda bir canavar ortaya çıktığı için artık güvenli bölge kalmamıştı.
Canavar düşündüklerinden daha korkutucuydu. Tuhaf görünümü ve muazzam gücüyle insanlar onunla baş edemedi.
Yetenekli Veliaht Prens Zigrit bile canavara karşı geldiğinde soylular büyük bir korku hissettiler.
Canavarın ziyafet salonuna saldırısının hikayesi kontrolsüz bir yangın gibi yayıldı ve İmparatorluk Sarayı'ndaki herkes bunu bir günden kısa sürede öğrendi.
Ve artık biliniyordu ve İmparatorluk Şehri'nin dışına yayılıyordu.
İmparator Barmun aceleyle soyluları çağırdı ve acil toplantılar yaptı.
Veliaht Prens Zigrit, omuzundan aldığı ağır sakatlık nedeniyle toplantıya katılamamış, onun yerine bu kez canavarı idare eden Yerhan görevi devralmıştı.
Bütün soyluların toplandığı konferans odasında sessizlik hakimdi.
Aradan bir gün geçmişti ama sanki herkes şoktan kurtulamamış gibiydi.
"Majesteleri, Üçüncü Prens geldi."
Görevlinin sesi duyulunca soylular harekete geçti.
Açık kapıdan üçüncü şehzade Yerhan Herbet içeri girdi.
Konferans odasına girdiğinde soylular koltuklarından kalktılar. İmparatorluk ailesini selamlamak bir görgü kuralıydı.
Dün üçüncü prensin canavarı katletmesini izleyen soylular, öncekinden farklı tepki gösterdi.
Evlenmeden önce bile soylular üçüncü prensin delilikten muzdarip çirkin bir adam olduğunu düşünüyorlardı.
Daha sonra evlendikten sonra resmi olarak ortaya çıktığında söylentinin biraz abartılı olduğunu düşündüler.
Her iki durumda da Yerhan çirkin bir adam değildi. Ve Yerhan, ilahi törende veliahtı alt eden gücünü gösterdi.
Dük Eloa bunu uğursuz bir işaret olarak nitelendirdi ancak bazı soylular ona inanmadı. Dün yaşananlar birkaç soylunun şüphe duymasına neden oldu.
Veliaht prens canavarı öldürmeyi başaramadı. Yerhan ise tam tersine canavarı hemen kesti.
Dünden beri Yerhan bir an bile durmadan soyluların ağzına girip çıkıyordu.
Hatta bazıları bunun Yerhan'ın gücünün veliaht prensten daha güçlü olmasından kaynaklandığını bile söyledi.
Yerhan masanın iki yanında oturan soyluların yanından geçti.
Herkes Veliaht Prens'in oturduğu koltuğa Yerhan'ın oturacağını düşünüyordu. Ancak beklentilerin aksine Yerhan öne çıkan koltuğun çok uzağında oturdu.
"Majesteleri İmparator geldi."
Soylular hep birlikte koltuklarından kalktılar. İçeri giren imparatoru selamladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...