Bölüm 65

222 14 1
                                    

Kutsallık töreni, kont rütbesinin üzerindeki tüm soyluların toplandığı bir yerde yapılırdı.

Sayısız soylu zaten sunağın her iki yanında durmuş bekliyordu.

Rosena etrafına bakındı ve Rania ile Macella'yı buldu.

Rania'nın yanında bir adam duruyordu. Sıradan görünüşlü bir adamdı ama düzgün giyiniyordu.

Rosena, adamın şu anki Kont Estarot olduğunu fark etti.

Yavaşça gözlerini ayırıp ileri doğru yürüdü ve görevli aniden dışarı fırladı.

"Ben prensle ilgileneceğim."

"Ne sebeple?"

Rosena, Illian'ın elini sıkıca tutarak sordu.

"Bunun nedeni, henüz reşit olmayanlar için ilahi gücün eksik olmasıdır. Prensi koruyacağız çünkü o ritüelden etkilenebilir."

Bu törenin bu kadar ileri gitmesi ne kadar harika?

Görünüşe göre ikinci şehzadenin çocukları da diğer görevlilerle birlikte ayakta duruyorlardı.

Rosena kendini rahatsız hissetti ama başını sallamak zorunda kaldı.

"Birazdan görüşürüz."

Illian, Rosena'nın fısıltısı karşısında başını salladı. Biraz endişeliydi ama Illian'ın cesur olması onu rahatlatmıştı.

Rosena ve Yerhan yan yana durup sunağa baktılar.

Geçmişte bunun olacağını düşünüp düşünemeyeceğini merak etti. Başlangıçta soylular arasındaki töreni izlerdi ama şimdi imparatorluk ailesinin bir üyesi olarak katılıyordu.

İmparator altın halıya tırmanırken çevre hızla ciddileşti.

Hiç tereddüt etmeden ilerleyen imparator uzun adımlarla sunağa doğru ilerledi.

Sunağın tepesinde duran imparator, elinde tuttuğu kağıdı açtı. Törenden önce okunacak bir önsözdü bu.

Rosena önsözü okurken sunağa baktı.

Garip bir enerji Rosena'yı sardı. Rosena aradığını bulan biri gibi gözlerini mihraptan alamıyordu.

Sunağın üzerinde altından yapılmış büyük bir kase vardı. Ancak içinde ne olduğuna dair hiçbir belirti yoktu.

Rosena sessizce fısıldadı, sadece Yerhan'a.

"O kasede ne var?"

"İlahi pınardan çekilen sudur. Başlangıçta büyük bir kaynaktı ama yıllar geçtikçe küçüldüğünü duydum, bu yüzden suyu alıp bir kaseye koydular."

Yerhan'ın açıklamasını dinlerken Rosena'nın gözleri imparatoru takip etti.

İmparator önsözün tamamını okudu ve içinde kaynak suyu bulunan büyük bir kasenin önünde durdu.

Ellerini kaseye daldırırken kase yavaşça takırdamaya başladı ve damlacıklar yukarı fırladı.

Ciddiyetle ayakta duran soylular arasında küçük bir hayranlık patlaması yaşandı.

Soluk mavi enerji imparatorun yakınında gezindi ve yeniden azaldı.

Kase sanki hiç sallanmamış gibi hızla sakinleşti.

Rosena inanamayan gözlerle baktı. Çok tuhaftı çünkü çok tuhaftı.

"...Sadece ilahi güce tepki verdiğini duydum. İlk defa şahsen görüyorum."

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin