Rosena başkentin sokaklarında geniş kenarlı bir şapka takarak yürüyordu.
İmparatorluğun yedi yılda bu kadar değiştiğini düşünmüyordu ama bu sadece Rosena'nın bir yanılsamasıydı.
İnsanların giydiği binalar ve giyim tarzları çok değişti.
Belki de Rosena'nın geçmişten yeni dönmüş gibi görünmesinin nedeni buydu.
Sokaklarda dolaşıp insanlara sorular soran Rosena, doktor bulmayı başardı.
Ancak doktor, hastalığın tespit edilmesinin zor olduğunu söyleyerek onu başka bir yere yönlendirdi.
Rosena yine Illian'ı taşıyarak klinikten çıktı.
Doktorun verdiği değerli kağıdı sıkıca tuttu ve caddeye doğru yürüdü.
Yol kenarlarında oldukça şık insanlar ve bir yere doğru giden insanlar vardı.
Rosena, insanlar tarafından ezilmemek için temkinli bir adım attı.
Uzaktan nal sesleri yüksek sesle duyuldu.
Sesi duyan Rosena duvara tutundu ve hemen at sırtındaki iki şövalye hızla yanından geçti.
Rosena orada durdu ve atın gittikçe uzaklaşan sırtına baktı.
Kalbi daha hızlı atmaya başladı ve içine bilinmeyen bir endişe hissi yayıldı.
“Bugünlerde başkentte çok sayıda şövalye görüyorum.”
Bir kadın, şövalyelerin çoktan kaybolduğu yöne doğru sevgi dolu gözlerle mırıldandı.
"Ya bir suçluyu arıyorlarsa?"
"Gerçekten mi? Başkentin çevresinde bir canavar olduğu için güvenliği arttırdıklarını duydum.”
Pek çok spekülasyon yaptılar ama kimse gerçekten bilmiyordu.
"Her neyse, başkentin atmosferi tuhaf."
Bunun üzerine kadınlar yakındaki bir mağazaya girdiler.
Kadınların arkasında duran Rosena, sebepsiz yere şapkasını çekiştirdi.
Şövalyelerin neden etrafta dolaştığını bilmiyordu ama dikkatli olmanın yanlış bir yanı yoktu.
Bir hiç uğruna yakalanıp beklenmedik bir şekilde kontrole tabi tutulabilir.
Rüşvet şövalyelerin işine yaramayabilir, bu yüzden onlardan mümkün olduğunca kaçınmak en iyisiydi.
“Keşke bir an önce krallığa geri dönebilseydim.”
Kendi kendine mırıldanan Rosena, Illian'ı sırtına aldı.
Rosena yine cadde boyunca yürümeye başladı.
Illian'ı yanında taşıyarak kliniğe beklediğinden daha geç varmayı başardı.
Rosena kliniğin önünde durdu ve binaya baktı.
Eski binanın dış görünüşü ona ne kadar süredir burada durduğunu anlatıyordu.
İçeri girdiğinde uzun ahşap sandalyelerde oturan pek çok insan vardı.
Arkada duran Rosena, başvuruyu almaya gelen bir çalışana bir tavsiye mektubu sundu.
“Ah, Sir Jason'ın tavsiyesi üzerine buradasınız. Bir süre bekleyin lütfen."
Personel içeri girdiğinde Rosena bir sandalyeye oturup bir süre dinlendi.
Bekleyen çok insan vardı, bu yüzden tedaviyi hemen yapmak zor olsa da en azından doktora gidebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...