Bölüm 38

344 26 0
                                    

Uyandığında Yerhan çoktan dışarıdaydı.

Dün gece olanları kısaca hatırlayan Rosena başını hafifçe tuttu.

Anlayamadı.... içtikten sonra nasıl onunla yattığını.

Rosena iç çektikten sonra kendini tamamen kaldırdı.

Daha sonra aynanın karşısına geçerek gözlerini yumdu. Belki dün ağladığı için gözleri biraz şişmişti.

Yerhan'ın kollarında ağladığını hatırladığında yüzü hızla ısındı.

Rosena saçını topladı ve kıyafetlerini değiştirdi. Bu sırada ilçede yaşananlar aklına geldi.

Ama artık dünkü gibi şok duyguları yoktu. Sanki uzun zaman önce olmuş gibiydi. Hepsi Yerhan sayesinde olabilir.

Rosena dün giydiği elbisenin içinden zarfı çıkardı. Babasının günlüğü yüzünden şokta olduğundan onu açıp çıkaramıyordu bile.

Masanın önüne oturdu ve bir an acı çekti. Zarfı açarken içinde ne tür şok edici bir içerik bulunduğunu tahmin bile edemedi.

Derin bir nefes alan Rosena zarfı açtı. Mum mührü yırtılmıştı ve içinden eski bir mektup çıkmıştı.

[Sevgili Philian,]

Birinin babasına gönderdiği bir mektup gibiydi. Rosena mektubu yavaşça okudu.

Mektubun içeriği oldukça sıradandı. Bir selamlamayla başladı ve yazarın ne durumda olduğuna dair hikayelerle doluydu.

Mektubu tedirgin bir halde okuyan Rosena gücünü kaybetmişti. Normal bir tebrik mektubu gibi görünüyordu.

[Floe için çok üzgünüm.]

'Floe' ismi Rosena'nın vücudunu sertleştirdi. Bu mektubu gönderen kişi Rosena'nın annesini çok dostane bir şekilde arıyordu.

Rosena tetikteydi ve mektubu okumaya devam etti. Ancak mektup zaten sona doğru koşuyordu.

[Bir dahaki sefere seni ve Rosena'yı görmeye gideceğim.]

Ve bu mektubu sonlandırdı.

Mektubu uzun süredir elinde tutan Rosena, alttaki isme baktı.

Soyadı olmayan bir takma ad olarak yazılmıştır. Kişinin kendisini tanımlamanın bir yolu yoktu.

"Ah!"

Acı çeken Rosena, daha önce söktüğü mum mührünü tekrar kontrol etti. Tanıdık bir aile amblemi vardı.

Rosena bunun üzerinde düşünüp hafızasına girdikçe bunun bir marki ailesinin modeli olduğunu fark etti.

Babasının arkadaşı olan bu markinin geçmişte birkaç kez konağı ziyaret ettiği aklına geldi.

Belki Marki bir şeyler biliyordur? İmparatorluk ailesiyle tanışmamasının nedeni ve annesinin ailesiyle ilgili sırlar....

Şu anda markiyle tanışmak zordu. Onunla doğal bir şekilde tanışma şansına sahip olsaydık daha iyi olurdu.

Rosena mektubu incelikle katladı ve yatak odasının kapısı sessizce açılırken onu bir kutuya koydu. Illian açık kapıdan dikkatle başını dışarı çıkardı.

"Anne?"

"Illian."

Rosena hemen Illian'a yaklaştı. Kulpu sıkı tutan Illian, Rosena yaklaşırken genişçe gülümsedi.

"Meşgul müsün?"

diye sordu Illian, kekeleyerek.

Rosena başını salladı ve Illian'ı kaldırdı.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin