Yemekten sonra Rosena ve Yerhan lordun peşinden malikaneden dışarı çıktılar.
Köyün arka tarafına doğru ilerlediklerinde sakinlerin paylaştığı tarla ortaya çıktı. Yarısı kazıldı, diğer yarısına ise mahsul ekildi.
Karanlıkta meşaleli adamlar lordun yüzünü gördüler ve aceleyle yaklaştılar.
"Kral!"
Hiç tereddüt etmeden onu selamladılar.
Lord, sakinlerden büyük bir güven almış gibi görünüyordu.
Onları selamlayan lord, Yerhan ve Rosena'ya baktı.
"Kimler..."
Rosena kargaşaya neden olmaktan korkarak başını salladı. Ama adamlar Rosena ve Yerhan'ı çoktan tanımışlardı.
Güneş kadar parlak sarı ve kızıl saçlar imparatoru ve imparatoriçeyi simgeleyen renklerdi.
Bunu fark eden adamlar ağızlarını açtılar.
"Hey, Majesteleri İmparator...!"
İmparator ve eşinin imparatorluğu dolaşıp malikaneyi ziyaret ettiğine dair söylentilerden habersiz kimse yoktu.
Yere düşecekmiş gibi davrandıklarında Rosena onları caydırdı.
"Selamlama için bu kadar yeterli. Bu arada yaban domuzları henüz ortaya çıkmadı mı?"
"...Evet!"
Hayret içinde olan adamlardan biri şiddetle cevap verdi.
O anda yerde yuvarlanan onlarca ayak sesi duyuldu.
Arkalarındaki çalılar şiddetle sallanırken biri bağırdı.
"Bunlar yaban domuzları!"
Çalılığın arkasından karanlık bir gölge düştü. Yerhan hemen bir meşale alıp ileri doğru itti.
Alevler yüksek sesle çırpındı ve devasa dişlere sahip bir yaban domuzu sürüsünü aydınlattı. Bu çok büyük bir miktardı, şu ana kadar kaç ürün yemişlerdi?
Lord ve adamlar yaban domuzlarına korkulu yüzlerle baktılar.
Yerhan onları geri itti ve Rosena öne doğru bir adım attı. Sonra birden yaban domuzlarının gözleri kalktı.
Rosena domuzlarla konuştu.
"Hey, konuşabilir miyiz?"
Yaban domuzları Rosena'nın görünüşü karşısında şaşkına dönmüştü. Sonra kaptan gibi görünen yaban domuzlarından biri öne çıktı.
Devasa domuz ve Rosena karşı karşıya geldiklerinde arkalarında duranlar dehşete kapıldı.
"Majesteleri! Tehlikeli!"
Ancak Yerhan kısaca lorda yerinden kıpırdamamasını emretti.
Lord endişeliydi ama imparatorun emri olduğu için arkadan izlemekten başka seçeneği yoktu.
Rosena öndeki yaban domuzuna bakarken sordu.
"Peki, hasadın tamamını yiyen siz misiniz?"
Rosena'nın sorusuna sanki evet der gibi bir homurdanmayla cevap verdi.
Rosena kendinden emin cevaba yanıt olarak alnını hafifçe daralttı.
Yaban domuzları birkaç yıl öncesine kadar imparatorluğun içinde dolaşıp bu köye yerleşmişler.
Köy yiyecekle doluydu ve bu nedenle artık zahmetli bir şekilde bir yerden bir yere dolaşmalarına gerek kalmamıştı.
Bunu fark eden yaban domuzları bir grup oluşturarak insanları tehdit etti ve mahsulleri yağmaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boşanmak Şartı
ChickLitKazara hayatını kurtardığı bir adamla geçirdiği anormal derecede ateşli bir gece. Tek bir günlük hata büyük bir getiriyle geri dönebilir. "Hamile misin." Her şeyi bırakıp saklanarak yaşayan ve çocuk yetiştiren Rosena. Yedi yıl sonra geri döndüğü İmp...