Bölüm 31

443 32 0
                                    

Rosena'nın uzun süredir hıçkırıkları vardı.

Eskiden enerji doluydu ama artık yoktu.

Kapıya hafifçe yaslanmış Rosena'ya bakıyordu.

"...Ne, ne demek istiyorsun? "Tam da söylediğim gibi."

Kolunu Rosena'nın omzuna doğru uzattı.

"Bugünden itibaren resmi olarak evliyiz."

Kapı kolu döndü ve kapı bir tık sesiyle açıldı.

Ürperme hissini hisseden Rosena aceleyle arkasına baktı.

Illian'la birlikte yaşadığı odadan biraz daha büyük bir oda görüş alanına girdi.

Gün batımına benzeyen mumlar loş odayı aydınlatıyordu.

Odanın ortasında büyük bir yatak vardı. Birkaç kişinin yuvarlanabileceği kadar geniş görünen bir yatak. Yeni bir tane gibi görünüyordu.

Yatağın yanında küçük bir masa vardı.

Masanın üzerinde bir şişe şarap, iki bardak, sade meyveler ve peynir vardı.

Rosena usulca yanan mumları kontrol ettikten sonra bir anlığına suskun kaldı.

Belli ki bugün bir düğün töreni düzenlemişler. Ama bu sadece bir gösteriydi, gerçek bir evlilik değildi.

Geçen gün boşanacaklarını söylediğinden emindi... Peki bunu neden hazırladı?

"Gerçekten yeni evli bir çift gibi mi davranacaksınız?"

Sesinde bir şaşkınlık hissi vardı.

Yerhan, Rosena'nın omzunu çok hafif bir şekilde itti.

Beklenmedik bir şekilde onu odaya ittikten sonra kapıyı kapattı.

"Durumumu unuttun mu?"

Koşul derken?

Rosena bir anlığına tökezledi. Ama o bunu düşünemeden Yerhan bir adım daha yaklaştı ve yüzünün önünde fısıldadı.

"Birbirimizi herkesten daha çok seviyormuş gibi yapmaya ve mutlu olmaya karar verdik."

"Ah...."

Bir an için unuttuğu durumunu ancak o zaman hatırladı.

Rosena'nın Yerhan'a boşanma teklif ettiği gün Yerhan iyi bir çift gibi davranmayı teklif etti.

Rosena teklifi kabul etti ve...

"İlk geceden itibaren farklı odaları kullanmaya başlarsak insanlar şüphelenecek."

Söyledikleri mantıklıydı. Ama geceyi birlikte geçirip geçirmediklerini ve bir şeyler olup olmayacağını kim bilebilirdi?

Yerhan sanki Rosena'nın aklından geçenleri okumuş gibi bir adım geri çekildi.

"Merak etme. Hiçbir şey yapmayacağım."

Rosena utanmıştı.

Ona karşı ihtiyatlı ve şüpheci davrandığı için üzgündü.

Yerhan Rosena'nın yanından bir sandalye sürükledi.

Daha sonra masanın üzerindeki şarap şişesini alıp bardağa döktü.

Rosena koyu kırmızı sıvının bardağa dökülmesini izledi ve sonunda bir sandalyeyi karşıya sürükledi.

Yerhan Rosena'nın kadehine de şarap döktü.

Sessiz odaya dökülen şarabın sesi bir şelale kadar gürültülüydü.

Boşanmak ŞartıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin